# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Audi Sport quattro GrpB | H/B | 287:28.59 00:33.00 | | 98.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Audi Sport quattro GrpB | H/B | 296:39.59 00:33.00 | +9:11.00 +9:11.00 | 95.8 +1.16 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 296:52.80 00:33.00 | +9:24.20 +13.20 | 95.8 +1.19 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LONN Joonas Audi Sport quattro GrpB | H/B | 298:02.20 01:43.00 | +10:33.60 +1:09.40 | 95.4 +1.34 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PELTOLA Sami Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 298:09.00 00:33.00 | +10:40.40 +6.80 | 95.3 +1.35 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | AKERFELT Patrik VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 300:06.40 00:33.00 | +12:37.80 +1:57.40 | 94.7 +1.60 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURIÁNEK Tomáš Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 303:38.50 01:13.00 | +16:09.90 +3:32.10 | 93.6 +2.05 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | kadetontoukka VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 313:40.20 01:53.00 | +26:11.60 +10:01.70 | 90.6 +3.32 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MARTIKAINEN Riku Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 313:50.00 00:33.00 | +26:21.40 +9.80 | 90.6 +3.34 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Lada VFTS GrpB | H/B | 318:15.70 00:33.00 | +30:47.10 +4:25.70 | 89.3 +3.90 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Norsko Norsko](images/flgs/NO.gif) | HAUGERUD Edvin Audi 200 quattro GrpA | H/A | 323:08.59 02:23.00 | +35:40.00 +4:52.89 | 88.0 +4.52 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UHLIR Vojtech Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 323:49.00 01:33.00 | +36:20.40 +40.40 | 87.8 +4.60 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PAAKKINEN Aleksi VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 324:41.00 00:43.00 | +37:12.40 +52.00 | 87.6 +4.71 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | SIMSON Gabriel Lada VFTS GrpB | H/B | 326:01.90 00:33.00 | +38:33.30 +1:20.90 | 87.2 +4.88 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | RICHARDSON Jonathan Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 326:15.30 00:33.00 | +38:46.69 +13.40 | 87.1 +4.91 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YOPPA Raizo VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 326:24.59 00:33.00 | +38:56.00 +9.30 | 87.1 +4.93 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Rampanen Henri Opel Manta 400 GrpB | H/B | 326:51.70 01:13.00 | +39:23.10 +27.10 | 87.0 +4.99 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LIIMATAINEN Juho Lada VFTS GrpB | H/B | 327:00.50 00:33.00 | +39:31.90 +8.80 | 86.9 +5.01 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ELO Viljo Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 335:10.90 03:36.00 | +47:42.30 +8:10.40 | 84.8 +6.04 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMALLEY Tom VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 336:45.09 00:33.00 | +49:16.50 +1:34.20 | 84.4 +6.24 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | MURPHY Jason Lada VFTS GrpB | H/B | 346:47.30 00:48.00 | +59:18.70 +10:02.20 | 82.0 +7.51 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Tesnaukki Lada VFTS GrpB | H/B | 348:23.20 02:03.00 | +60:54.60 +1:35.90 | 81.6 +7.71 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DVORAK Karel Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 354:12.80 00:43.00 | +66:44.20 +5:49.60 | 80.3 +8.45 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALANKO Riku Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 354:36.50 01:13.00 | +67:07.90 +23.70 | 80.2 +8.50 |