# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 29:48.84 | | 98.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 30:11.60 | +22.76 +22.76 | 97.2 +0.47 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Ford Focus Mk II RS WRC 2006 | WRC | 30:18.05 | +29.21 +6.45 | 96.8 +0.60 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LONN Joonas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 30:20.38 | +31.54 +2.33 | 96.7 +0.64 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Audi Sport quattro GrpB | H/B | 30:27.29 | +38.45 +6.91 | 96.3 +0.79 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KARIMAA Joona Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 30:50.76 | +1:01.92 +23.47 | 95.1 +1.27 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | hebbi Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 30:55.41 | +1:06.56 +4.65 | 94.9 +1.36 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | JIRON Fabian Audi 200 quattro GrpA | H/A | 31:06.24 | +1:17.40 +10.83 | 94.3 +1.58 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | POMOSCHIKOV Igor Ford Focus Mk II RS WRC 2006 | WRC | 31:12.86 | +1:24.02 +6.62 | 94.0 +1.72 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:18.96 | +1:30.12 +6.10 | 93.7 +1.84 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PEROJO Eduardo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:32.05 | +1:43.21 +13.09 | 93.0 +2.11 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Ford Focus Mk II RS WRC 2006 | WRC | 31:40.52 | +1:51.68 +8.47 | 92.6 +2.28 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | RITTER Rene Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 31:45.57 | +1:56.73 +5.05 | 92.4 +2.39 |
14. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Citroen Xsara WRC 2006 | WRC | 31:52.44 | +2:03.60 +6.87 | 92.0 +2.53 |
15. | +1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 31:54.16 | +2:05.32 +1.72 | 92.0 +2.56 |
16. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Ford Focus Mk II RS WRC 2006 | WRC | 31:59.71 | +2:10.87 +5.55 | 91.7 +2.68 |
17. | +1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | FIGUEIREDO Emanuel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:01.26 | +2:12.41 +1.55 | 91.6 +2.71 |
18. | -4 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | BIRO Zoltan Citroen Xsara WRC 2006 | WRC | 32:02.37 | +2:13.53 +1.11 | 91.6 +2.73 |
19. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FOLTA Maciej Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 32:12.42 | +2:23.58 +10.05 | 91.1 +2.94 |
20. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:14.30 | +2:25.46 +1.88 | 91.0 +2.97 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 32:18.64 | +2:29.80 +4.34 | 90.8 +3.06 |
22. | -3 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | HENRIQUES Pedro Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:19.24 | +2:30.40 +0.60 | 90.8 +3.08 |
23. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:34.58 | +2:45.74 +15.34 | 90.1 +3.39 |
24. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DEMUTH Mathias Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 32:35.76 | +2:46.92 +1.18 | 90.0 +3.41 |
25. | +4 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | SALTENIS Vilius Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:38.06 | +2:49.22 +2.29 | 89.9 +3.46 |
26. | -2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 32:41.46 | +2:52.62 +3.40 | 89.7 +3.53 |
27. | -2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | KAZMIERZAK Alex Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 32:44.02 | +2:55.18 +2.56 | 89.6 +3.58 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | KLEIN Tobias Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 32:46.75 | +2:57.91 +2.73 | 89.5 +3.64 |
29. | +2 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 32:51.30 | +3:02.46 +4.55 | 89.3 +3.73 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | NAZVANOV Mikhail Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 32:51.68 | +3:02.84 +0.38 | 89.3 +3.74 |
31. | -4 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SIDOROV Pavel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 32:52.40 | +3:03.56 +0.72 | 89.3 +3.75 |
32. | +1 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YANAGIBASHI Citroen C4 WRC 2008 | WRC | 33:01.43 | +3:12.59 +9.02 | 88.8 +3.94 |
33. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Thunderace Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:02.54 | +3:13.70 +1.11 | 88.8 +3.96 |
34. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BRUHY Frank Opel Manta 400 GrpB | H/B | 33:05.69 | +3:16.85 +3.15 | 88.7 +4.03 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 33:06.08 | +3:17.24 +0.39 | 88.6 +4.03 |
36. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 33:10.09 | +3:21.25 +4.01 | 88.5 +4.12 |
37. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MACKOWIAK Oskar Subaru Impreza GDA WRC2003 (S9) 2006 | WRC | 33:13.84 | +3:25.00 +3.75 | 88.3 +4.19 |
38. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BLANCAFORT Arnau Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:17.28 | +3:28.44 +3.44 | 88.1 +4.26 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASES Javier Audi quattro Grp4 | H/4 | 33:22.32 | +3:33.48 +5.04 | 87.9 +4.37 |
40. | +5 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Hirozuka Ford Focus Mk II RS WRC 2006 | WRC | 33:22.52 | +3:33.68 +0.20 | 87.9 +4.37 |
41. | +3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 33:22.79 | +3:33.95 +0.27 | 87.9 +4.38 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Audi 200 quattro GrpA | H/A | 33:23.86 | +3:35.02 +1.07 | 87.9 +4.40 |
43. | +6 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Schafhauser.racing Subaru Impreza GDA WRC2003 (S9) 2006 | WRC | 33:26.92 00:33.00 | +3:38.08 +3.06 | 87.7 +4.46 |
44. | +3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 33:27.48 | +3:38.64 +0.56 | 87.7 +4.47 |
45. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ORTEGA Antonio Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:32.08 | +3:43.24 +4.59 | 87.5 +4.57 |
46. | +4 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | REITER MAX Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:36.25 | +3:47.41 +4.17 | 87.3 +4.65 |
47. | -6 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:38.77 | +3:49.93 +2.52 | 87.2 +4.70 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | LEMOS Fernando Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 33:42.32 | +3:53.48 +3.55 | 87.0 +4.77 |
49. | +5 | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | JONAITIS Jonis Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 33:43.02 | +3:54.18 +0.70 | 87.0 +4.79 |
50. | +7 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | CIMDINS Kristers Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 33:45.82 | +3:56.98 +2.80 | 86.9 +4.85 |
51. | ![Po předchozí RZ: 51. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 33:48.08 | +3:59.24 +2.25 | 86.8 +4.89 |
52. | ![Po předchozí RZ: 52. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | BORGACCINO Igor Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 34:00.17 | +4:11.33 +12.09 | 86.3 +5.14 |
53. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 34:04.19 | +4:15.35 +4.01 | 86.1 +5.22 |
54. | -1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LAAHANEN Janne Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 34:05.67 | +4:16.83 +1.48 | 86.1 +5.25 |
55. | +5 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YOPPA Raizo Opel Manta 400 GrpB | H/B | 34:08.23 | +4:19.39 +2.56 | 85.9 +5.30 |
56. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | David Rodríguez Audi Sport quattro GrpB | H/B | 34:18.23 | +4:29.39 +10.00 | 85.5 +5.51 |
57. | +2 | ![Macedonia Macedonia](images/flgs/MK.gif) | MAMUTOV David Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 34:24.19 | +4:35.35 +5.96 | 85.3 +5.63 |
58. | +5 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KIVIMAA Ville Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:44.28 | +4:55.44 +20.09 | 84.5 +6.04 |
59. | +3 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KERONEN Onni Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 34:45.27 | +4:56.43 +0.99 | 84.4 +6.06 |
60. | +7 | ![Austria Austria](images/flgs/AT.gif) | STELLNBERGER Philipp Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:50.71 | +5:01.87 +5.44 | 84.2 +6.17 |
61. | +4 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LICIS Atis Lada VFTS GrpB | H/B | 34:53.57 | +5:04.73 +2.86 | 84.1 +6.23 |
62. | +2 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YUKI Mikan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 34:55.69 | +5:06.86 +2.13 | 84.0 +6.28 |
63. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:56.83 | +5:07.99 +1.12 | 84.0 +6.30 |
64. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BARBADOS Antonio Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 34:59.83 | +5:10.99 +3.00 | 83.8 +6.36 |
65. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:00.13 | +5:11.29 +0.30 | 83.8 +6.37 |
66. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALA Stanislav Ford Focus Mk II RS WRC 2006 | WRC | 35:04.92 | +5:16.08 +4.79 | 83.6 +6.46 |
67. | -6 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Woifeh Aston Martin Vantage RGT | RGT | 35:15.35 | +5:26.51 +10.43 | 83.2 +6.68 |
68. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LEV Oskar Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 35:15.58 00:33.00 | +5:26.74 +0.23 | 83.2 +6.68 |
69. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Lada VFTS GrpB | H/B | 35:37.42 | +5:48.59 +21.85 | 82.4 +7.13 |
70. | +5 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | Shenshee Opel Manta 400 GrpB | H/B | 35:41.38 00:33.00 | +5:52.54 +3.95 | 82.2 +7.21 |
71. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | LOEPP Sebastian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:51.94 | +6:03.10 +10.56 | 81.8 +7.43 |
72. | +5 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | KULIKAUSKAS Robertas Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 35:58.27 | +6:09.43 +6.33 | 81.6 +7.55 |
73. | +3 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | EDWARDS Kevin Opel Manta 400 GrpB | H/B | 36:05.39 00:33.00 | +6:16.55 +7.12 | 81.3 +7.70 |
74. | +5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LASA Eloy Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 36:07.84 | +6:19.00 +2.45 | 81.2 +7.75 |
75. | -2 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | ASTERION Gerard Subaru Impreza GDA WRC2003 (S9) 2006 | WRC | 36:22.46 | +6:33.63 +14.63 | 80.7 +8.05 |
76. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JONASEK Matej Ford Focus Mk II RS WRC 2006 | WRC | 36:23.69 | +6:34.86 +1.23 | 80.6 +8.07 |
77. | +4 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WAGNER Roland Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 36:48.63 | +6:59.79 +24.93 | 79.7 +8.58 |
78. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 36:51.75 | +7:02.91 +3.12 | 79.6 +8.65 |
79. | +3 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | yoshi1128 Citroen C4 WRC 2008 | WRC | 36:55.23 | +7:06.39 +3.48 | 79.5 +8.72 |
80. | +3 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Carlos Mota Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 37:06.09 | +7:17.25 +10.86 | 79.1 +8.94 |
81. | +3 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | tsuyo-555 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 37:32.67 00:33.00 | +7:43.84 +26.59 | 78.1 +9.49 |
82. | +4 | ![Korea, Republic Of Korea, Republic Of](images/flgs/KR.gif) | Rabbit Runner Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 38:21.48 | +8:32.64 +48.80 | 76.5 +10.48 |
83. | +4 | | PMS Rally Team Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 38:42.42 | +8:53.58 +20.94 | 75.8 +10.91 |
84. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PALACIO Victor Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 38:53.25 | +9:04.41 +10.83 | 75.4 +11.13 |
85. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ALMENA Jose Lada VFTS GrpB | H/B | 39:16.27 | +9:27.42 +23.02 | 74.7 +11.60 |
86. | +4 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Opel Manta 400 GrpB | H/B | 39:55.08 00:33.00 | +10:06.24 +38.81 | 73.5 +12.40 |
87. | +4 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KLIEMANIS Kārlis Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 40:31.83 | +10:42.99 +36.75 | 72.4 +13.15 |
88. | +4 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 40:40.21 | +10:51.37 +8.38 | 72.1 +13.32 |
89. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUPA Grzegorz Fiat 126 Grp2 | H/2 | 44:04.88 00:10.00 | +14:16.04 +3:24.67 | 66.6 +17.51 |