# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DEMUTH Mathias Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 51:14.76 | | 91.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | FRICKE Matthias Lada VFTS GrpB | H/B | 52:36.95 | +1:22.19 +1:22.19 | 89.5 +1.05 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 52:51.53 | +1:36.77 +14.58 | 89.1 +1.23 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Lada 1600R Grp2 | H/2 | 53:38.44 | +2:23.68 +46.91 | 87.8 +1.83 |
5. | +1 | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Lada Samara VAZ-21083 GrpA | H/A | 54:54.60 | +3:39.84 +1:16.16 | 85.8 +2.80 |
6. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROMANENKO Aleksandr Lada 1600R Grp2 | H/2 | 54:58.57 00:15.00 | +3:43.81 +3.97 | 85.7 +2.85 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Mikolaj Lada VFTS GrpB | H/B | 55:18.82 | +4:04.06 +20.25 | 85.2 +3.11 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 55:44.04 | +4:29.27 +25.22 | 84.5 +3.43 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | HAUPT Adam FSO Polonez 2000 Grp4 | H/4 | 56:17.99 | +5:03.23 +33.95 | 83.7 +3.86 |
10. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Lada 1600R Grp2 | H/2 | 56:28.19 | +5:13.43 +10.19 | 83.4 +3.99 |
11. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Renault 17 Gordini Grp2 | H/2 | 56:44.69 | +5:29.93 +16.50 | 83.0 +4.20 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 56:56.50 | +5:41.74 +11.81 | 82.7 +4.35 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DECKER Max Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 57:34.61 | +6:19.85 +38.11 | 81.8 +4.84 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Skoda 130 LR GrpB | H/B | 57:54.52 | +6:39.76 +19.91 | 81.3 +5.09 |
15. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Maier.Maximilian Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 59:21.82 | +8:07.06 +1:27.30 | 79.3 +6.20 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Austria Austria](images/flgs/AT.gif) | Steiner Christopher Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 59:25.51 | +8:10.75 +3.69 | 79.3 +6.25 |
17. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BORTZ Stefan Lada VFTS GrpB | H/B | 60:08.30 05:00.00 | +8:53.54 +42.79 | 78.3 +6.80 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 60:39.69 | +9:24.92 +31.39 | 77.6 +7.20 |
19. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Lada VFTS GrpB | H/B | 61:58.98 05:00.00 | +10:44.22 +1:19.29 | 76.0 +8.21 |
20. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 62:00.44 | +10:45.67 +1.46 | 76.0 +8.23 |
21. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Katja Lara Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 63:03.75 05:00.00 | +11:48.99 +1:03.31 | 74.7 +9.03 |
22. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | POMOSCHIKOV Igor Lada VFTS GrpB | H/B | 63:09.13 10:00.00 | +11:54.37 +5.38 | 74.6 +9.10 |
23. | -8 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Marcel Zarda Opel Kadett C GTE Grp4 | H/4 | 63:11.68 05:00.00 | +11:56.92 +2.54 | 74.5 +9.13 |
24. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | skoda130rsdollack Skoda 130 LR GrpB | H/B | 64:05.54 | +12:50.78 +53.86 | 73.5 +9.82 |
25. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel FSO Polonez 2000 Grp4 | H/4 | 64:14.39 05:00.00 | +12:59.63 +8.85 | 73.3 +9.93 |
26. | -6 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Florian Carius Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 65:47.05 05:00.00 | +14:32.29 +1:32.66 | 71.6 +11.11 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | koch andreas Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 66:07.80 05:15.00 | +14:53.04 +20.75 | 71.2 +11.38 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira Renault 17 Gordini Grp2 | H/2 | 71:46.72 15:00.00 | +20:31.97 +5:38.93 | 65.6 +15.69 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | TIENES Udo Renault 17 Gordini Grp2 | H/2 | 71:58.08 10:00.00 | +20:43.32 +11.35 | 65.4 +15.84 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek FSO Polonez 2000 Grp4 | H/4 | 72:06.21 15:00.00 | +20:51.45 +8.13 | 65.3 +15.94 |