# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RESL Jan Ford Fiesta S2000 | S2000 | 50:52.39 | | 104.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUPCZAK Andrew Peugeot 207 S2000 | S2000 | 51:08.78 00:25.00 | +16.39 +16.39 | 103.7 +0.19 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KUNDLAK Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 51:10.18 00:30.00 | +17.79 +1.40 | 103.7 +0.20 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SMOLAN Marek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 51:34.58 | +42.19 +24.40 | 102.8 +0.48 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BUJACEK Jakub Peugeot 207 S2000 | S2000 | 52:31.90 | +1:39.51 +57.32 | 101.0 +1.13 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | CSEKO Arpad MG ZR S1600 | S1600 | 52:48.20 | +1:55.81 +16.30 | 100.4 +1.31 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Peugeot 207 S2000 | S2000 | 52:51.25 | +1:58.86 +3.05 | 100.4 +1.34 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Lukas Renault Clio S1600 | S1600 | 53:01.50 | +2:09.11 +10.25 | 100.0 +1.46 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KUDLA Maros Subaru Impreza N12 | N4 | 53:19.11 | +2:26.72 +17.61 | 99.5 +1.66 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | LEHOCKY Mojmir Peugeot 206 S1600 | S1600 | 53:42.27 | +2:49.88 +23.16 | 98.8 +1.92 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | NYILAS Mihaly Fiat Punto S1600 | S1600 | 55:15.54 | +4:23.14 +1:33.27 | 96.0 +2.98 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | BLATNIK Primoz Subaru Impreza N12 | N4 | 55:32.94 | +4:40.55 +17.39 | 95.5 +3.17 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATOUSEK Vlastimil Ford Fiesta S1600 | S1600 | 56:03.77 00:10.00 | +5:11.38 +30.83 | 94.6 +3.52 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | GENOVSKI Julian Suzuki Swift S1600 | S1600 | 56:10.82 | +5:18.43 +7.05 | 94.4 +3.60 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KANDLER Jan Renault Clio S1600 | S1600 | 56:24.48 | +5:32.09 +13.66 | 94.0 +3.76 |
16. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | PREISINGER Peter Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 56:28.40 | +5:36.01 +3.92 | 93.9 +3.80 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DVORAK Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 58:42.60 | +7:50.21 +2:14.19 | 90.3 +5.32 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STALMACH Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 59:51.75 | +8:59.36 +1:09.15 | 88.6 +6.10 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Peugeot 206 S1600 | S1600 | 63:10.79 06:00.00 | +12:18.40 +3:19.04 | 84.0 +8.35 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LECO Lukas Renault Clio S1600 | S1600 | 63:24.19 09:00.00 | +12:31.80 +13.40 | 83.7 +8.50 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOLUB Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 65:20.68 12:00.00 | +14:28.29 +1:56.49 | 81.2 +9.82 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HATLE Pavel Renault Clio S1600 | S1600 | 65:30.55 12:00.00 | +14:38.16 +9.86 | 81.0 +9.93 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TAKAC Lubos Peugeot 207 S2000 | S2000 | 68:17.00 15:00.00 | +17:24.60 +2:46.45 | 77.7 +11.82 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VODICKA Petr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 69:30.74 15:00.00 | +18:38.34 +1:13.73 | 76.3 +12.65 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UTRATA Lukas Lada 112 VK S2000 | S2000 | 71:52.17 21:00.00 | +20:59.78 +2:21.43 | 73.8 +14.25 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Subaru Impreza N12 | N4 | 73:34.27 18:00.00 | +22:41.88 +1:42.10 | 72.1 +15.41 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SEKERA Tomas Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 73:40.43 21:00.00 | +22:48.04 +6.16 | 72.0 +15.48 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CECH Mira Fiat Punto S1600 | S1600 | 74:43.09 21:00.00 | +23:50.70 +1:02.66 | 71.0 +16.18 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DAVID Marek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 75:18.16 24:00.00 | +24:25.77 +35.07 | 70.4 +16.58 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAZE Jiri Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 75:32.46 21:00.00 | +24:40.07 +14.30 | 70.2 +16.74 |
31. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DEJMEK Vaclav Ford Fiesta ST | N3 | 75:43.32 00:45.00 | +24:50.93 +10.86 | 70.0 +16.87 |
32. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HEJTMANEK Petr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 76:42.92 21:00.00 | +25:50.53 +59.60 | 69.1 +17.54 |
33. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VEJLE Roman Suzuki Swift S1600 | S1600 | 77:02.30 24:00.00 | +26:09.91 +19.38 | 68.8 +17.76 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HOLBA Tomas Peugeot 207 S2000 | S2000 | 77:53.14 27:00.00 | +27:00.76 +50.85 | 68.1 +18.33 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOLUB Milan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 78:03.63 27:00.00 | +27:11.24 +10.48 | 67.9 +18.45 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINTR Martin Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 79:44.77 24:00.00 | +28:52.38 +1:41.14 | 66.5 +19.60 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HORAK David Subaru Impreza N12 | N4 | 81:38.76 27:00.00 | +30:46.37 +1:53.99 | 65.0 +20.89 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | VEREB Lukas Subaru Impreza N12 | N4 | 84:01.95 30:00.00 | +33:09.56 +2:23.19 | 63.1 +22.51 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CAPIK Jarda Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 85:20.28 30:00.00 | +34:27.89 +1:18.33 | 62.2 +23.39 |
40. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HORNAK Jozef Renault Clio S1600 | S1600 | 86:15.22 33:00.00 | +35:22.83 +54.94 | 61.5 +24.01 |
41. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOTATKO Lukas Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 86:20.76 33:00.00 | +35:28.37 +5.54 | 61.4 +24.08 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BUJACEK Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 86:22.41 36:00.00 | +35:30.02 +1.65 | 61.4 +24.10 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MISAK Vit Peugeot 207 S2000 | S2000 | 87:24.18 36:00.00 | +36:31.79 +1:01.77 | 60.7 +24.79 |
44. | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NESVADBA Ales Peugeot 207 S2000 | S2000 | 89:09.27 39:00.00 | +38:16.88 +1:45.09 | 59.5 +25.98 |
= | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOMOCIL Ondrej Peugeot 207 S2000 | S2000 | 89:09.27 39:00.00 | +38:16.88 +0.00 | 59.5 +25.98 |
= | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPICKA Marcel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 89:09.27 39:00.00 | +38:16.88 +0.00 | 59.5 +25.98 |
= | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 89:09.27 39:00.00 | +38:16.88 +0.00 | 59.5 +25.98 |
= | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAJGAR Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 89:09.27 39:00.00 | +38:16.88 +0.00 | 59.5 +25.98 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULA Jarek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 89:37.29 36:00.00 | +38:44.90 +28.02 | 59.2 +26.30 |
50. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Petr sen Fiat Punto S1600 | S1600 | 89:40.77 36:00.00 | +38:48.38 +3.48 | 59.1 +26.34 |
51. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POKORNY Lubomir Subaru Impreza N12 | N4 | 89:43.64 36:00.00 | +38:51.25 +2.87 | 59.1 +26.37 |
52. | ![Po předchozí RZ: 52. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZBORIL Martin Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 90:13.65 36:00.00 | +39:21.26 +30.01 | 58.8 +26.71 |
53. | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAK David Peugeot 206 S1600 | S1600 | 91:29.16 39:00.00 | +40:36.77 +1:15.51 | 58.0 +27.57 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVY Karel Citroen C2 S1600 | S1600 | 91:29.16 39:00.00 | +40:36.77 +0.00 | 58.0 +27.57 |
= | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Martin Peugeot 206 S1600 | S1600 | 91:29.16 39:00.00 | +40:36.77 +0.00 | 58.0 +27.57 |
56. | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAJEK Radek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 91:48.50 39:00.00 | +40:56.11 +19.34 | 57.8 +27.78 |
= | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 91:48.50 39:00.00 | +40:56.11 +0.00 | 57.8 +27.78 |
= | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | CAGULS Toms Subaru Impreza N12 | N4 | 91:48.50 39:00.00 | +40:56.11 +0.00 | 57.8 +27.78 |
= | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 91:48.50 39:00.00 | +40:56.11 +0.00 | 57.8 +27.78 |
60. | ![Po předchozí RZ: 60. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | IORDANOV Ivelin Ford Fiesta ST | N3 | 99:37.62 36:00.00 | +48:45.23 +7:49.12 | 53.2 +33.09 |
61. | ![Po předchozí RZ: 61. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRIC Miroslav Ford Fiesta ST | N3 | 99:46.55 36:00.00 | +48:54.16 +8.93 | 53.2 +33.19 |