|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ANDREIKA Prostoi Ford Fiesta S1600 | S1600 | 02:24.58 | | 79.7   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BILKOWSKI Michal Renault Clio S1600 | S1600 | 02:34.32 | +9.74 +9.74 | 74.6 +3.04 | 3. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KEREKES Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 02:34.86 | +10.28 +0.54 | 74.4 +3.21 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Roman Maciaszczyk Renault Clio S1600 | S1600 | 02:35.58 | +11.00 +0.72 | 74.0 +3.44 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Zbyszek S Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:36.04 | +11.45 +0.45 | 73.8 +3.58 | 6. | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | ZILINSKAS Aurimas Ford Fiesta ST | N3 | 02:36.74 | +12.16 +0.70 | 73.5 +3.80 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PIEDA Dariusz Zastava Yugo A5 | A5 | 02:40.85 | +16.27 +4.11 | 71.6 +5.08 | 8. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | 420 BMW M3 e30 grH | H | 03:08.04 00:10.00 | +43.45 +27.19 | 61.3 +13.58 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARIK Jan BMW M3 e30 grH | H | 04:34.10 | +2:09.52 +1:26.06 | 42.0 +40.47 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BILKOWSKI Michal Renault Clio S1600 | S1600 | 06:26.94 00:33.00 | | 70.7   | 2. | +3 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ANDREIKA Prostoi Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:44.20 01:00.00 | +17.26 +17.26 | 67.7 +2.27 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PIEDA Dariusz Zastava Yugo A5 | A5 | 06:49.21 01:00.00 | +22.27 +5.01 | 66.9 +2.93 | 4. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KEREKES Martin Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 06:54.48 01:00.00 | +27.54 +5.27 | 66.0 +3.62 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Roman Maciaszczyk Renault Clio S1600 | S1600 | 06:55.20 01:00.00 | +28.26 +0.72 | 65.9 +3.72 | 6. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Zbyszek S Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:55.65 01:00.00 | +28.72 +0.45 | 65.8 +3.78 | 7. | +2 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | ZILINSKAS Aurimas Ford Fiesta ST | N3 | 07:24.25 00:33.00 | +57.32 +28.60 | 61.6 +7.54 | 8. | +2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | 420 BMW M3 e30 grH | H | 08:01.09 00:43.00 | +1:34.15 +36.84 | 56.9 +12.39 | 9. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARIK Jan BMW M3 e30 grH | H | 10:13.36 00:33.00 | +3:46.42 +2:12.27 | 44.6 +29.79 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
ANDREIKA Prostoi | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 00:47.04 | 01:33.65 | 02:24.58 | | BILKOWSKI Michal | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:03.68 | +00:05.81 | +00:09.73 | | KEREKES Martin | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:04.39 | +00:06.06 | +00:10.27 | | Roman Maciaszczyk | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.56 | +00:05.64 | +00:11.00 | | Zbyszek S | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:04.31 | +00:07.31 | +00:11.45 | | ZILINSKAS Aurimas | Ford Fiesta ST | N3 | Suchá šotolina | +00:02.66 | +00:06.86 | +00:12.15 | | PIEDA Dariusz | Zastava Yugo A5 | A5 | Suchá šotolina | +00:04.64 | +00:09.46 | +00:16.26 | | 420 | BMW M3 e30 grH | H | Suchá šotolina | +00:22.16 | +00:31.26 | +00:43.45 | | MARIK Jan | BMW M3 e30 grH | H | Suchá šotolina | +00:42.68 | +01:19.48 | +02:09.51 | | konrad1343 | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | +00:03.00 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|