|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | NYILAS Mihaly Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 02:56.72 | | 79.4   | 2. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Toth Zoltan Subaru Impreza 2003 | WRC | 02:58.08 | +1.35 +1.35 | 78.8 +0.35 | 3. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Bela Kohalmi Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 03:01.67 | +4.94 +3.59 | 77.3 +1.27 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VASICEK Petr Citroen Xsara 2005 | WRC | 03:06.43 | +9.69 +4.76 | 75.3 +2.49 | 5. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | RUSANOV Alexander Subaru Impreza 2000 | WRC | 03:09.02 | +12.29 +2.59 | 74.3 +3.15 | 6. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Eneko Zela Renault Clio S1600 | S1600 | 03:11.70 | +14.98 +2.69 | 73.2 +3.84 | 7. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | Barumka Subaru Impreza N11 | N4 | 03:20.41 | +23.69 +8.71 | 70.1 +6.07 | 8. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Jesse Turunen testy opravy | S1600 | 03:24.48 | +27.76 +4.07 | 68.7 +7.12 | 9. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Arpad Szocs Citroen Xsara 2005 | WRC | 03:27.44 | +30.71 +2.96 | 67.7 +7.88 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | NYILAS Mihaly Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 10:35.68 | | 82.7   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Toth Zoltan Subaru Impreza 2003 | WRC | 10:59.66 | +23.97 +23.97 | 79.7 +1.64 | 3. | +1 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Bela Kohalmi Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 11:15.15 | +39.47 +15.49 | 77.8 +2.70 | 4. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | RUSANOV Alexander Subaru Impreza 2000 | WRC | 11:20.72 | +45.03 +5.57 | 77.2 +3.08 | 5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VASICEK Petr Citroen Xsara 2005 | WRC | 11:32.17 | +56.48 +11.45 | 75.9 +3.87 | 6. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Eneko Zela Renault Clio S1600 | S1600 | 11:34.84 | +59.16 +2.67 | 75.6 +4.05 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | Barumka Subaru Impreza N11 | N4 | 12:03.22 | +1:27.54 +28.38 | 72.7 +6.00 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Jesse Turunen testy opravy | S1600 | 12:08.21 | +1:32.53 +5.00 | 72.2 +6.34 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Arpad Szocs Citroen Xsara 2005 | WRC | 12:12.07 | +1:36.38 +3.85 | 71.8 +6.60 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
NYILAS Mihaly | Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | Šotolinová intermedia | 00:54.06 | 01:54.06 | 02:56.72 | | Toth Zoltan | Subaru Impreza 2003 | WRC | Suchá šotolina | +00:01.07 | +00:01.13 | +00:01.35 | C | Bela Kohalmi | Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | Šotolinová intermedia | +00:02.62 | +00:03.48 | +00:04.94 | C | VASICEK Petr | Citroen Xsara 2005 | WRC | Šotolinová intermedia | +00:03.81 | +00:06.84 | +00:09.70 | | RUSANOV Alexander | Subaru Impreza 2000 | WRC | Suchá šotolina | +00:04.29 | +00:07.62 | +00:12.29 | C | Eneko Zela | Renault Clio S1600 | S1600 | Šotolinová intermedia | +00:06.23 | +00:11.50 | +00:14.97 | | Barumka | Subaru Impreza N11 | N4 | Suchá šotolina | +00:07.20 | +00:13.95 | +00:23.68 | C | Jesse Turunen | testy opravy | S1600 | Suchá šotolina | +00:08.54 | +00:16.48 | +00:27.75 | | Arpad Szocs | Citroen Xsara 2005 | WRC | Šotolinová intermedia | +00:05.40 | +00:16.31 | +00:30.71 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|