# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 01:47.76 | | 106.9   |
2. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 01:48.47 | +0.71 +0.71 | 106.2 +0.22 |
3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Bak Audi Sport quattro GrpB | H/B | 01:48.87 | +1.11 +0.40 | 105.8 +0.35 |
4. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LOPEZ Gartzen Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 01:49.96 | +2.21 +1.09 | 104.8 +0.69 |
5. | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | Kresnik Robert Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 01:52.37 | +4.62 +2.41 | 102.5 +1.44 |
6. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONI Iosu Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 01:52.44 | +4.69 +0.07 | 102.4 +1.46 |
7. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Umbe93 Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 01:55.70 | +7.95 +3.26 | 99.6 +2.48 |
8. | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | GARBI Gian Matteo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 01:59.64 | +11.88 +3.93 | 96.3 +3.71 |
9. | | RUIZ Asier Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 02:04.40 | +16.64 +4.76 | 92.6 +5.20 |
10. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 02:05.08 | +17.32 +0.69 | 92.1 +5.41 |
11. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 02:05.52 | +17.76 +0.43 | 91.8 +5.55 |
12. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVALSKÝ Petr VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 02:07.59 | +19.82 +2.06 | 90.3 +6.20 |
13. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROTSEDL Tomas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 02:08.48 | +20.72 +0.89 | 89.7 +6.48 |
14. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRIVAN Jan Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 02:09.77 | +22.01 +1.29 | 88.8 +6.88 |
15. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Martin Westerlich Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 02:09.80 | +22.05 +0.04 | 88.7 +6.89 |
16. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POLACH David Skoda 130 LR GrpB | H/B | 02:10.68 | +22.93 +0.88 | 88.1 +7.17 |
17. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREL Jiri Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 02:11.46 | +23.70 +0.77 | 87.6 +7.41 |
18. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPANEL Jindrich Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 02:12.34 | +24.58 +0.88 | 87.0 +7.68 |
19. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | BERNARDINI Roberto Audi quattro Grp4 | H/4 | 02:12.38 | +24.62 +0.04 | 87.0 +7.69 |
20. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Schernstein Josef Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 02:15.43 | +27.68 +3.05 | 85.1 +8.65 |
21. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | REITER MAX Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 02:17.01 | +29.26 +1.58 | 84.1 +9.14 |
22. | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | PHLYPO Jochen Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 02:18.49 | +30.74 +1.48 | 83.2 +9.60 |
23. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 02:19.25 | +31.50 +0.76 | 82.7 +9.84 |
24. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Rodriguez Jon Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 02:27.26 00:10.00 | +39.50 +8.01 | 78.2 +12.34 |
25. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Marušák Ondřej Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 02:28.27 | +40.52 +1.02 | 77.7 +12.66 |
26. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | dominguez jaco Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 02:41.70 | +53.94 +13.43 | 71.2 +16.86 |
27. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | FEDOTOV Vladimir Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 02:47.76 01:00.00 | +1:00.00 +6.06 | 68.7 +18.75 |
28. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | QUARTUCCI Emiliano Skoda 130 LR GrpB | H/B | 02:48.87 01:00.00 | +1:01.11 +1.11 | 68.2 +19.10 |
= | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PEREZ FERMIN Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 02:48.87 01:00.00 | +1:01.11 +0.00 | 68.2 +19.10 |