|
A8
gravel
9.3.2013 8:36 - 12.3.2013 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 1 - Harwood Forest II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 5.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:14.24 | | 109.3   | 2. | | FRISTENSKY Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 03:20.56 | +6.33 +6.33 | 105.9 +1.07 | 3. | | VALEK Vlasta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:33.16 | +18.92 +12.59 | 99.6 +3.21 | 4. | | DIVILA Lukas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:33.51 | +19.27 +0.35 | 99.5 +3.27 | 5. | | marco1410 Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:38.82 | +24.58 +5.31 | 97.1 +4.17 | 6. | | AUGUSTONIS Ignas Lancia Delta | A8 | 04:01.75 | +47.52 +22.94 | 87.9 +8.05 | 7. | | LAPINSKAS Remigijus Lancia Delta | A8 | 04:12.98 | +58.75 +11.23 | 84.0 +9.96 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:14.24 | | 109.3   | 2. | | FRISTENSKY Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 03:20.56 | +6.33 +6.33 | 105.9 +1.07 | 3. | | VALEK Vlasta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:33.16 | +18.92 +12.59 | 99.6 +3.21 | 4. | | DIVILA Lukas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:33.51 | +19.27 +0.35 | 99.5 +3.27 | 5. | | marco1410 Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:38.82 | +24.58 +5.31 | 97.1 +4.17 | 6. | | AUGUSTONIS Ignas Lancia Delta | A8 | 04:01.75 | +47.52 +22.94 | 87.9 +8.05 | 7. | | LAPINSKAS Remigijus Lancia Delta | A8 | 04:12.98 | +58.75 +11.23 | 84.0 +9.96 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|