|
TEST1
9.11.2013 0:53 - 10.11.2013 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 1 - Cote D'Arbroz Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 4.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | BRODZICKI Jakub Subaru Impreza N12 | N4 | 02:37.31 | | 103.0   | 2. |  | SOWA Slawomir Subaru Impreza N14 | N4 | 02:38.98 | +1.67 +1.67 | 101.9 +0.37 | 3. |  | FARY Martin Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 02:44.83 | +7.52 +5.85 | 98.3 +1.67 | 4. |  | PIKNER Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:47.56 | +10.25 +2.73 | 96.7 +2.28 | 5. |  | SOLDAKOV Ilya Lada Kalina R2 | A6 | 02:49.78 | +12.47 +2.22 | 95.4 +2.77 | 6. | | KALUZA Rafal Honda Civic R3 | S1600 | 02:49.90 | +12.59 +0.12 | 95.3 +2.80 | 7. |  | LECKI Ariel BMW M3 e30 grH | H | 02:54.46 | +17.14 +4.55 | 92.9 +3.81 | 8. |  | KOWALSKI Bartosz Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 03:14.13 | +36.82 +19.67 | 83.4 +8.18 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | BRODZICKI Jakub Subaru Impreza N12 | N4 | 02:37.31 | | 103.0   | 2. |  | SOWA Slawomir Subaru Impreza N14 | N4 | 02:38.98 | +1.67 +1.67 | 101.9 +0.37 | 3. |  | FARY Martin Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 02:44.83 | +7.52 +5.85 | 98.3 +1.67 | 4. |  | PIKNER Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:47.56 | +10.25 +2.73 | 96.7 +2.28 | 5. |  | SOLDAKOV Ilya Lada Kalina R2 | A6 | 02:49.78 | +12.47 +2.22 | 95.4 +2.77 | 6. | | KALUZA Rafal Honda Civic R3 | S1600 | 02:49.90 | +12.59 +0.12 | 95.3 +2.80 | 7. |  | LECKI Ariel BMW M3 e30 grH | H | 02:54.46 | +17.14 +4.55 | 92.9 +3.81 | 8. |  | KOWALSKI Bartosz Subaru Impreza WRC 08 | WRC | 03:14.13 | +36.82 +19.67 | 83.4 +8.18 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|