|
Tym cup 2014
Skupina GT hodne zdaru (y)
26.4.2014 0:45 - 2.5.2014 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 10 - Peyregrosse - Mandagout NIGHT Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, podvečer, průzračno, jasno 12.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 10 | Po RZ 10 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | HEJZLAR Peter Porsche 996 GT3 | GT | 10:26.99 | | 73.5   | 2. |  | VAREKA Patrik Porsche 996 GT3 | GT | 10:40.84 | +13.85 +13.85 | 71.9 +1.08 | 3. |  | SIMI Patrick Porsche 996 GT3 | GT | 10:42.51 | +15.52 +1.67 | 71.7 +1.21 | 4. |  | DUJKA Roman Porsche 996 GT3 | GT | 10:56.22 | +29.24 +13.71 | 70.2 +2.28 | 5. |  | GABRHELIK Ondra Porsche 996 GT3 | GT | 15:26.99 05:00.00 | +5:00.00 +4:30.76 | 49.7 +23.44 | = |  | MARKULA Sebastian Porsche 996 GT3 | GT | 15:26.99 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.7 +23.44 | = |  | KREJCI Mira Porsche 996 GT3 | GT | 15:26.99 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.7 +23.44 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | VAREKA Patrik Porsche 996 GT3 | GT | 48:05.71 | | 75.0   | 2. |  |  | HEJZLAR Peter Porsche 996 GT3 | GT | 52:24.27 00:04.00 | +4:18.56 +4:18.56 | 68.8 +4.30 | 3. |  |  | SIMI Patrick Porsche 996 GT3 | GT | 55:12.40 05:15.00 | +7:06.69 +2:48.13 | 65.3 +7.10 | 4. |  |  | DUJKA Roman Porsche 996 GT3 | GT | 58:51.10 10:00.00 | +10:45.39 +3:38.70 | 61.3 +10.74 | 5. |  |  | GABRHELIK Ondra Porsche 996 GT3 | GT | 64:56.64 15:15.00 | +16:50.93 +6:05.54 | 55.5 +16.82 | 6. |  |  | MARKULA Sebastian Porsche 996 GT3 | GT | 73:11.53 21:40.00 | +25:05.82 +8:14.89 | 49.3 +25.06 | 7. |  |  | KREJCI Mira Porsche 996 GT3 | GT | 86:50.89 40:00.00 | +38:45.19 +13:39.37 | 41.5 +38.69 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|