|
|
|
| PředchozíNa RZ 18 | DalšíPo RZ 18 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | BRAZDA Lukas Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 15:00.00 05:00.00 | | 14.0   | = | | VRÁNA Radek Citroen DS3 R1 | RC5 | 15:00.00 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 14.0 +0.00 | = | | BURIÁNEK Tomáš Renault Twingo R1 | RC5 | 15:00.00 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 14.0 +0.00 | = | | ADAMEK Jan Mercedes 500 SLC Grp2 | H/2 | 15:00.00 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 14.0 +0.00 | = | | BRCKO Tomas Renault Twingo R1 | RC5 | 15:00.00 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 14.0 +0.00 | = | | STRNAD Vlastimil Porsche 911 CarreraRS 3.0 Grp4 | H/4 | 15:00.00 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 14.0 +0.00 | = | | KANDLER Jan Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 15:00.00 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 14.0 +0.00 | = | | SALAC Michal Renault Twingo R1 | RC5 | 15:00.00 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 14.0 +0.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | BRAZDA Lukas Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 159:31.26 55:00.00 | | 47.4   | 2. | | | VRÁNA Radek Citroen DS3 R1 | RC5 | 175:22.90 70:10.00 | +15:51.64 +15:51.64 | 43.1 +7.55 | 3. | | | BURIÁNEK Tomáš Renault Twingo R1 | RC5 | 179:38.40 75:25.00 | +20:07.14 +4:15.50 | 42.1 +9.57 | 4. | | | ADAMEK Jan Mercedes 500 SLC Grp2 | H/2 | 189:13.50 85:00.00 | +29:42.24 +9:35.10 | 40.0 +14.13 | 5. | | | BRCKO Tomas Renault Twingo R1 | RC5 | 189:18.20 85:00.00 | +29:46.94 +4.70 | 40.0 +14.17 | 6. | | | STRNAD Vlastimil Porsche 911 CarreraRS 3.0 Grp4 | H/4 | 194:04.00 90:00.00 | +34:32.73 +4:45.80 | 39.0 +16.44 | = | | | KANDLER Jan Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 194:04.00 90:00.00 | +34:32.73 +0.00 | 39.0 +16.44 | 8. | | | SALAC Michal Renault Twingo R1 | RC5 | 194:13.40 90:00.00 | +34:42.14 +9.40 | 39.0 +16.51 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|