|
Test Polo
12.9.2009 11:30 - 13.9.2009 23:59 |
123 |
RZ/SS 2 - Cote D'Arbroz Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 4.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HOMOLA Matej Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:36.65 | | 103.4   | 2. | | HOFFMANN Jakub Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:37.20 | +0.55 +0.55 | 103.0 +0.12 | 3. | | Sascha Pabst Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:44.16 | +7.51 +6.96 | 98.7 +1.67 | 4. | | LUUKINS Daumants Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:46.42 | +9.77 +2.25 | 97.3 +2.17 | 5. | | VOSIKA Radek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:50.58 | +13.93 +4.16 | 95.0 +3.10 | 6. | | BURGER Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:55.78 00:10.00 | +19.13 +5.20 | 92.2 +4.25 | 7. | | Kalevi Muranen Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:13.67 | +37.02 +17.89 | 83.6 +8.23 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | HOFFMANN Jakub Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:36.93 | | 91.6   | 2. | +1 | | HOMOLA Matej Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:52.59 00:15.00 | +15.66 +15.66 | 88.1 +1.55 | 3. | -1 | | Sascha Pabst Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:58.36 | +21.43 +5.77 | 86.9 +2.12 | 4. | | | BURGER Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 07:14.68 00:10.00 | +37.74 +16.32 | 83.6 +3.74 | 5. | | | VOSIKA Radek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 08:10.29 | +1:33.35 +55.61 | 74.2 +9.24 | 6. | | | LUUKINS Daumants Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 08:46.15 02:00.00 | +2:09.22 +35.86 | 69.1 +12.79 | 7. | | | Kalevi Muranen Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 09:20.30 00:15.00 | +2:43.37 +34.15 | 64.9 +16.17 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|