|
ONE CAR CUP 2011
3.ROUND , pro všechny co si chtějí zařádit s dědkem renckem. POZOR! 10.1.2011 startuje registrace na ESOX CUP 2
8.1.2011 0:00 - 10.1.2011 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 2 - SS2 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | VOLKOVICH Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 04:04.39 | | 104.6   | 2. |  | Szabó Gábor Renault 5 GT Turbo | H | 04:10.64 | +6.25 +6.25 | 102.0 +0.88 | 3. |  | DIVILA Lukas Renault 5 GT Turbo | H | 04:23.66 | +19.28 +13.03 | 96.9 +2.72 | 4. |  | ADAM Tomas Renault 5 GT Turbo | H | 04:25.68 | +21.29 +2.00 | 96.2 +3.00 | 5. |  | BENDA Karel Renault 5 GT Turbo | H | 04:37.35 | +32.96 +11.67 | 92.2 +4.64 | 6. |  | SCHAFER Martin Renault 5 GT Turbo | H | 05:10.30 | +1:05.92 +32.96 | 82.4 +9.28 | 7. |  | VYORAL Radim Renault 5 GT Turbo | H | 07:04.39 03:00.00 | +3:00.00 +1:54.08 | 60.2 +25.35 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | Szabó Gábor Renault 5 GT Turbo | H | 08:47.86 | | 88.0   | 2. | +1 |  | VOLKOVICH Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 08:50.06 | +2.20 +2.20 | 87.6 +0.17 | 3. | -1 |  | ADAM Tomas Renault 5 GT Turbo | H | 09:11.13 | +23.28 +21.07 | 84.3 +1.80 | 4. | +1 |  | BENDA Karel Renault 5 GT Turbo | H | 10:10.07 | +1:22.21 +58.93 | 76.1 +6.37 | 5. | +1 |  | DIVILA Lukas Renault 5 GT Turbo | H | 10:27.34 | +1:39.48 +17.27 | 74.0 +7.71 | 6. | -2 |  | SCHAFER Martin Renault 5 GT Turbo | H | 10:38.05 | +1:50.20 +10.72 | 72.8 +8.54 | 7. |  |  | VYORAL Radim Renault 5 GT Turbo | H | 14:24.78 03:20.00 | +5:36.93 +3:46.73 | 53.7 +26.12 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|