|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | REZNICEK Pavel Hyundai i20 N Rally2 | RC2 | 03:56.91 | | 112.4   | 2. |  | Iwanowski Anton Citroen C3 WRC 2017 | RC1 | 04:02.77 | +5.86 +5.86 | 109.7 +0.79 | 3. |  | REZNICEK Simon Peugeot 208 Rally4 | RC4 | 04:04.42 | +7.51 +1.64 | 109.0 +1.01 | 4. |  | POLASTIK Marek Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 04:05.49 | +8.58 +1.08 | 108.5 +1.16 | 5. |  | REZNICEK Milan Renault Clio Rally5 | RC5 | 04:12.87 | +15.96 +7.38 | 105.4 +2.16 | 6. |  | BIDA Zdenek Ford Fiesta Rally3 | RC3 | 04:19.91 | +23.00 +7.04 | 102.5 +3.11 | 7. |  | FROHLICH Jakub Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 08:56.91 05:00.00 | +5:00.00 +4:37.00 | 49.6 +40.54 | 8. |  | Mika Mojmír Ford Fiesta Rally3 | RC3 | 09:19.91 05:00.00 | +5:23.00 +23.00 | 47.6 +43.65 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | REZNICEK Pavel Hyundai i20 N Rally2 | RC2 | 11:14.48 | | 90.7   | 2. |  |  | POLASTIK Marek Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 11:23.45 | +8.96 +8.96 | 89.5 +0.53 | 3. | +1 |  | REZNICEK Simon Peugeot 208 Rally4 | RC4 | 11:50.46 | +35.97 +27.01 | 86.1 +2.12 | 4. | +1 |  | BIDA Zdenek Ford Fiesta Rally3 | RC3 | 12:24.38 | +1:09.89 +33.92 | 82.2 +4.11 | 5. | +3 |  | Iwanowski Anton Citroen C3 WRC 2017 | RC1 | 16:20.35 05:00.00 | +5:05.87 +3:55.97 | 62.4 +17.99 | 6. | +2 |  | REZNICEK Milan Renault Clio Rally5 | RC5 | 16:30.44 05:00.00 | +5:15.95 +10.09 | 61.8 +18.59 | 7. | -4 |  | Mika Mojmír Ford Fiesta Rally3 | RC3 | 16:47.85 05:00.00 | +5:33.36 +17.39 | 60.7 +19.61 | 8. | -1 |  | FROHLICH Jakub Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 17:43.71 05:00.00 | +6:29.22 +55.86 | 57.5 +22.90 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|