|
!D!
3.1.2011 19:45 - 5.1.2011 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 2 - Cote D'Arbroz Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 4.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SKALICKY Michal Renault 5 GT Turbo | H | 02:47.87 | | 96.5   | 2. | | KANALAS Josef Renault 5 GT Turbo | H | 02:56.28 | +8.41 +8.41 | 91.9 +1.87 | 3. | | Duschankova A. Renault 5 GT Turbo | H | 03:04.93 | +17.05 +8.65 | 87.6 +3.79 | 4. | | BLAHA Martin Renault 5 GT Turbo | H | 03:09.65 | +21.78 +4.72 | 85.4 +4.84 | 5. | | DUSCHANEK Karel Renault 5 GT Turbo | H | 03:11.09 | +23.22 +1.44 | 84.8 +5.16 | 6. | | HASA Rostislav Renault 5 GT Turbo | H | 04:00.16 | +1:12.29 +49.07 | 67.5 +16.06 | 7. | | DUCHACEK Jan Renault 5 GT Turbo | H | 07:47.87 05:00.00 | +5:00.00 +3:47.71 | 34.6 +66.67 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | SKALICKY Michal Renault 5 GT Turbo | H | 06:43.59 | | 91.9   | 2. | +1 | | KANALAS Josef Renault 5 GT Turbo | H | 07:16.13 | +32.53 +32.53 | 85.0 +3.16 | 3. | -1 | | Duschankova A. Renault 5 GT Turbo | H | 07:24.44 | +40.85 +8.31 | 83.4 +3.97 | 4. | | | DUSCHANEK Karel Renault 5 GT Turbo | H | 07:43.43 | +59.84 +18.98 | 80.0 +5.81 | 5. | +1 | | BLAHA Martin Renault 5 GT Turbo | H | 08:32.99 | +1:49.40 +49.57 | 72.3 +10.62 | 6. | -1 | | HASA Rostislav Renault 5 GT Turbo | H | 09:06.21 | +2:22.62 +33.22 | 67.9 +13.85 | 7. | | | DUCHACEK Jan Renault 5 GT Turbo | H | 14:29.38 05:00.00 | +7:45.79 +5:23.17 | 42.7 +45.22 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|