|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SKALICKY Michal Citroen DS3 WRC | RC1 | 01:33.40 | | 73.2   | 2. |  | MORGENROTH Andre Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 01:41.11 | +7.71 +7.71 | 67.6 +4.06 | 3. |  | DUSCHANEK Karel Ford Fiesta R5 | RC2 | 01:43.08 | +9.68 +1.97 | 66.4 +5.10 | 4. |  | KANALAS Josef Ford Fiesta RS WRC | RC1 | 01:56.09 | +22.69 +13.01 | 58.9 +11.94 | 5. |  | ROGOVSKOY Sergey Peugeot 208 T16 R5 (b) | RC2 | 02:55.33 | +1:21.93 +59.24 | 39.0 +43.12 | 6. |  | MALEK Damian Opel ADAM R2 | RC4 | 03:33.36 | +1:59.96 +38.03 | 32.1 +63.14 | 7. |  | SOPIK Miroslav Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 04:33.40 03:00.00 | +3:00.00 +1:00.04 | 25.0 +94.74 | 8. |  | ZAWADA Pawel Ford Fiesta R5 | RC2 | 04:43.08 03:00.00 | +3:09.68 +9.68 | 24.2 +99.83 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 |  | DUSCHANEK Karel Ford Fiesta R5 | RC2 | 07:35.13 | | 62.5   | 2. | +2 |  | KANALAS Josef Ford Fiesta RS WRC | RC1 | 08:00.01 | +24.88 +24.88 | 59.2 +3.15 | 3. | +2 |  | ROGOVSKOY Sergey Peugeot 208 T16 R5 (b) | RC2 | 09:27.04 | +1:51.91 +1:27.03 | 50.2 +14.17 | 4. | +2 |  | SKALICKY Michal Citroen DS3 WRC | RC1 | 10:06.40 03:00.00 | +2:31.27 +39.36 | 46.9 +19.15 | = | -3 |  | SOPIK Miroslav Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 10:06.40 03:00.00 | +2:31.27 +0.00 | 46.9 +19.15 | 6. |  |  | MORGENROTH Andre Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 10:14.10 03:00.00 | +2:38.97 +7.71 | 46.3 +20.12 | 7. | -5 |  | ZAWADA Pawel Ford Fiesta R5 | RC2 | 10:32.45 03:00.00 | +2:57.32 +18.35 | 45.0 +22.45 | 8. | -2 |  | MALEK Damian Opel ADAM R2 | RC4 | 12:06.35 03:00.00 | +4:31.22 +1:33.90 | 39.2 +34.33 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|