|
Test
22.5.2006 21:18 - 23.5.2006 23:59 |
123 |
RZ/SS 2 - Rally School Stage II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | ctrl-z Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 01:20.94 | | 102.3   | 2. | | YANOLIDIS Jannis Citroen Xsara 2005 | WRC | 01:26.47 | +5.52 +5.52 | 95.8 +2.40 | 3. | | Michal Rucinski Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 01:29.11 | +8.16 +2.64 | 92.9 +3.55 | 4. | | HUDECEK Lukas Renault Clio Super 1600 | S1600 | 01:29.44 | +8.49 +0.33 | 92.6 +3.69 | 5. | | FULKA Jan Ford Focus 2003 WRC | WRC | 01:30.84 00:10.00 | +9.90 +1.41 | 91.1 +4.30 | 6. | | ernbar Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 01:30.95 | +10.01 +0.11 | 91.0 +4.35 | 7. | | SZABO Jozsef _New N4 car | N4 | 01:32.05 | +11.10 +1.09 | 90.0 +4.83 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | ctrl-z Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 02:40.76 | | 100.8   | 2. | | | YANOLIDIS Jannis Citroen Xsara 2005 | WRC | 02:48.21 | +7.45 +7.45 | 96.3 +1.66 | 3. | | | FULKA Jan Ford Focus 2003 WRC | WRC | 02:53.74 00:10.00 | +12.98 +5.53 | 93.2 +2.88 | 4. | | | ernbar Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 02:55.78 | +15.02 +2.04 | 92.2 +3.34 | 5. | +1 | | HUDECEK Lukas Renault Clio Super 1600 | S1600 | 02:57.57 | +16.80 +1.79 | 91.2 +3.74 | 6. | -1 | | SZABO Jozsef _New N4 car | N4 | 02:58.00 | +17.23 +0.43 | 91.0 +3.83 | 7. | | | Michal Rucinski Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 03:03.61 00:10.00 | +22.85 +5.61 | 88.2 +5.08 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|