|
Goooo
18.10.2008 15:01 - 19.10.2008 15:00 |
123456 |
RZ/SS 2 - Joux Plane Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 11.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MLINAR Simon Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:28.26 | | 121.7   | 2. | | HOLUB Milan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:36.41 | +8.16 +8.16 | 118.8 +0.73 | 3. | | tempera Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:51.32 | +23.07 +14.91 | 113.7 +2.08 | 4. | | BAJGAR Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:52.04 | +23.79 +0.72 | 113.5 +2.14 | 5. | | GENOVSKI Julian Peugeot 207 S2000 | S2000 | 05:57.94 | +29.68 +5.89 | 111.6 +2.67 | 6. | | SPERGL Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:16.13 | +47.87 +18.19 | 106.2 +4.31 | 7. | | HAJEK Radek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:48.77 | +1:20.51 +32.64 | 97.8 +7.25 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | MLINAR Simon Peugeot 207 S2000 | S2000 | 10:35.18 | | 107.7   | 2. | -1 | | HOLUB Milan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 10:37.90 | +2.72 +2.72 | 107.2 +0.14 | 3. | +1 | | GENOVSKI Julian Peugeot 207 S2000 | S2000 | 11:12.34 | +37.17 +34.44 | 101.7 +1.96 | 4. | +1 | | SPERGL Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 11:34.59 | +59.41 +22.25 | 98.5 +3.13 | 5. | +2 | | tempera Peugeot 207 S2000 | S2000 | 11:38.76 | +1:03.58 +4.17 | 97.9 +3.35 | 6. | +4 | | BAJGAR Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 11:53.30 | +1:18.13 +14.54 | 95.9 +4.11 | 7. | -1 | | HAJEK Radek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 12:21.64 | +1:46.46 +28.34 | 92.2 +5.60 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|