|
Test TR14 3. 6a
Blue Devil l test backor l servis mezi RZ 5min l SR | zadost o reset zaslat na email: bd.faustyn@seznam.cz | predmet: RESET
9.10.2014 10:54 - 15.10.2014 20:59 |
1234 |
RZ/SS 2 - Pirka Menoko Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch rozbitý a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, polojasno 6.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SVOBODA Miroslav Subaru Impreza N14 URT | N4 | 04:54.65 | | 81.9   | 2. | | ADAM Tomas Opel Corsa S1600 | S1600 | 05:08.20 | +13.55 +13.55 | 78.3 +2.02 | 3. | | APJAR Stepan Honda Civic R3 | S1600 | 05:31.80 | +37.15 +23.61 | 72.7 +5.55 | 4. | | BERAN Petr Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:39.64 | +44.99 +7.84 | 71.0 +6.72 | 5. | | DUDA Marek Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 09:54.65 05:00.00 | +5:00.00 +4:15.01 | 40.6 +44.78 | 6. | | VITA Pavel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 10:08.20 05:00.00 | +5:13.55 +13.55 | 39.7 +46.80 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | SVOBODA Miroslav Subaru Impreza N14 URT | N4 | 12:41.51 | | 96.9   | 2. | +2 | | APJAR Stepan Honda Civic R3 | S1600 | 14:18.81 | +1:37.31 +1:37.31 | 85.9 +4.75 | 3. | | | BERAN Petr Citroen C2 S1600 | S1600 | 14:20.60 | +1:39.10 +1.79 | 85.8 +4.83 | 4. | +2 | | ADAM Tomas Opel Corsa S1600 | S1600 | 18:49.16 05:00.00 | +6:07.65 +4:28.55 | 65.4 +17.93 | 5. | | | DUDA Marek Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 22:03.02 10:00.00 | +9:21.51 +3:13.86 | 55.8 +27.39 | 6. | | | VITA Pavel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 23:49.16 10:00.00 | +11:07.65 +1:46.14 | 51.6 +32.57 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|