|
10. Rally of Finland
Desáté pokračování týmového srovnávání. Heslo stejné, tak snad to dojedete všichni.
29.7.2009 0:01 - 4.8.2009 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 2 - East-West Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 9.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | VALA Stanislav Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 06:35.51 | | 86.5   | 2. | | CERVENY Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 06:58.61 | +23.10 +23.10 | 81.7 +2.43 | 3. | | MATEJKA Miroslav Peugeot 207 S2000 | S2000 | 07:06.22 | +30.71 +7.61 | 80.2 +3.23 | 4. | | KLIMA Zdenek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 07:13.03 00:50.00 | +37.52 +6.81 | 79.0 +3.95 | 5. | | VARGA Gabriel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 07:42.95 | +1:07.44 +29.92 | 73.9 +7.10 | 6. | | KULHANEK Miras Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 08:23.03 02:00.00 | +1:47.52 +40.08 | 68.0 +11.32 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | VALA Stanislav Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 12:12.83 | | 96.3   | 2. | +2 | | CERVENY Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 12:59.25 | +46.43 +46.43 | 90.5 +2.37 | 3. | +2 | | MATEJKA Miroslav Peugeot 207 S2000 | S2000 | 13:26.78 | +1:13.95 +27.52 | 87.5 +3.77 | 4. | -1 | | VARGA Gabriel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 13:41.90 | +1:29.07 +15.12 | 85.8 +4.54 | 5. | -3 | | KULHANEK Miras Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 14:01.82 02:00.00 | +1:49.00 +19.93 | 83.8 +5.56 | 6. | | | KLIMA Zdenek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:11.98 02:50.00 | +2:59.15 +1:10.16 | 77.4 +9.14 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|