# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | AKERFELT Patrik Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 159:59.59 | | 92.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 160:29.98 | +30.39 +30.39 | 92.6 +0.12 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 165:00.36 | +5:00.77 +4:30.38 | 90.1 +1.21 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAULAT Stepan Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 166:17.83 00:30.00 | +6:18.24 +1:17.47 | 89.4 +1.53 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PELTOLA Sami Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 167:09.00 | +7:09.41 +51.17 | 89.0 +1.73 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UHLIR Vojtech Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 168:25.00 | +8:25.41 +1:16.00 | 88.3 +2.04 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRU Stanislav Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 171:20.50 00:15.00 | +11:20.91 +2:55.50 | 86.8 +2.75 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PAAKKINEN Aleksi Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 174:17.10 | +14:17.51 +2:56.60 | 85.3 +3.46 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ERIKSSON Kim Skoda 130 LR GrpB | H/B | 174:30.10 | +14:30.51 +13.00 | 85.2 +3.51 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LIIMATAINEN Juho Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 176:09.70 | +16:10.11 +1:39.60 | 84.4 +3.91 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PUHAKKA Ossian Skoda 130 LR GrpB | H/B | 177:10.10 | +17:10.51 +1:00.40 | 83.9 +4.16 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | PETTET Jordan Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 177:18.30 | +17:18.71 +8.19 | 83.9 +4.19 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROJEK Jakub Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 178:04.60 00:45.00 | +18:05.01 +46.30 | 83.5 +4.38 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 180:54.40 | +20:54.81 +2:49.80 | 82.2 +5.06 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Skoda 130 LR GrpB | H/B | 182:50.00 | +22:50.41 +1:55.60 | 81.3 +5.53 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | AUGUSTONIS Ignas Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 184:49.40 | +24:49.81 +1:59.40 | 80.4 +6.01 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Konttinen Ismo Skoda 130 LR GrpB | H/B | 185:38.30 | +25:38.71 +48.90 | 80.1 +6.21 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARUS Christer Skoda 130 LR GrpB | H/B | 187:35.90 00:33.00 | +27:36.31 +1:57.60 | 79.3 +6.68 |
19. | +1 | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | MARTINA Dominic Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 192:39.70 20:00.00 | +32:40.11 +5:03.80 | 77.2 +7.91 |
20. | -1 | ![Kanada Kanada](images/flgs/CA.gif) | BOUCHARD Daniel Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 192:42.60 | +32:43.01 +2.90 | 77.2 +7.92 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WURST Hans Fiat 126 Grp2 | H/2 | 194:03.00 | +34:03.41 +1:20.40 | 76.6 +8.25 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | FOMIN Germann Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 194:36.20 00:03.00 | +34:36.61 +33.20 | 76.4 +8.38 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STUDENY Ivo Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 194:42.80 00:45.00 | +34:43.21 +6.60 | 76.4 +8.41 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ZETAK Dennis Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 201:31.80 25:45.00 | +41:32.21 +6:49.00 | 73.8 +10.06 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALENOVSKY Jakub Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 204:19.50 20:00.00 | +44:19.91 +2:47.70 | 72.8 +10.73 |
26. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LAAHANEN Janne Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 226:20.90 60:00.00 | +66:21.31 +22:01.40 | 65.7 +16.07 |
27. | -1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | NUUTINEN Akseli Fiat 126 Grp2 | H/2 | 227:06.00 35:00.00 | +67:06.41 +45.10 | 65.5 +16.25 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | BERNARDINI Roberto Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 233:02.90 50:00.00 | +73:03.31 +5:56.90 | 63.8 +17.69 |
29. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Oulehla Ladislav Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 247:42.80 75:00.00 | +87:43.21 +14:39.90 | 60.0 +21.24 |
30. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 247:47.10 75:00.00 | +87:47.51 +4.30 | 60.0 +21.26 |
31. | -2 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | DearHalo_lover Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 248:08.70 02:40.00 | +88:09.11 +21.60 | 59.9 +21.34 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Australia Australia](images/flgs/AU.gif) | GENERIC Steve Skoda 130 LR GrpB | H/B | 249:09.50 60:33.00 | +89:09.91 +1:00.80 | 59.7 +21.59 |