|
USA
2x Prospect Ridge 4x Prospect Ridge II
1.2.2006 12:00 - 2.2.2006 21:00 |
123456 |
RZ/SS 3 - Prospect Ridge Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, ???, ??? 7.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PEPICH Zoltan Citroen Xsara | WRC | 04:11.35 | | 111.7   | 2. | | slowLY Citroen Xsara | WRC | 04:20.96 | +9.61 +9.61 | 107.6 +1.23 | 3. | | FELTRIN Jernej Citroen Xsara | WRC | 04:23.77 | +12.41 +2.80 | 106.5 +1.59 | 4. | | INKIN Alexander Subaru Impreza 2005 | WRC | 04:34.13 | +22.77 +10.36 | 102.4 +2.92 | 5. | | lenin_CCCP Subaru Impreza 2005 | WRC | 04:44.34 | +32.97 +10.21 | 98.8 +4.23 | 6. | | BOLCINA Janko Citroen Xsara | WRC | 04:51.80 | +40.44 +7.46 | 96.2 +5.19 | 7. | | GIGIgali_ru Subaru Impreza 2005 | WRC | 04:58.02 | +46.67 +6.22 | 94.2 +5.98 | 8. | | ernbar MG ZR Super 1600 | S1600 | 05:11.71 | +1:00.36 +13.69 | 90.1 +7.74 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | slowLY Citroen Xsara | WRC | 12:56.87 | | 108.9   | 2. | +1 | | PEPICH Zoltan Citroen Xsara | WRC | 13:11.15 | +14.27 +14.27 | 106.9 +0.61 | 3. | -1 | | FELTRIN Jernej Citroen Xsara | WRC | 13:21.61 00:10.00 | +24.74 +10.47 | 105.5 +1.05 | 4. | | | INKIN Alexander Subaru Impreza 2005 | WRC | 13:38.81 | +41.94 +17.20 | 103.3 +1.78 | 5. | | | BOLCINA Janko Citroen Xsara | WRC | 14:06.53 | +1:09.66 +27.72 | 99.9 +2.96 | 6. | +1 | | lenin_CCCP Subaru Impreza 2005 | WRC | 14:19.98 | +1:23.11 +13.45 | 98.4 +3.54 | 7. | -1 | | GIGIgali_ru Subaru Impreza 2005 | WRC | 14:29.79 | +1:32.92 +9.81 | 97.3 +3.95 | 8. | +3 | | ernbar MG ZR Super 1600 | S1600 | 15:36.52 | +2:39.65 +1:06.73 | 90.3 +6.79 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|