|
... Hard Test 2
Dry gravel with wet gravel tyres ;)
SR, realistic.
30.10.2010 12:00 - 31.10.2010 10:59 |
123456 |
RZ/SS 3 - Pirka Menoko II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 6.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | TIITS Heikko Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 05:20.76 | | 75.2   | 2. |  | Filip Piechocki Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:24.30 | +3.54 +3.54 | 74.4 +0.53 | 3. |  | PETERA Petr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 05:47.88 | +27.12 +23.58 | 69.3 +4.05 | 4. |  | fertig Subaru Impreza N14 URT | N4 | 05:53.91 | +33.15 +6.03 | 68.2 +4.95 | 5. |  | MUDRIK Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:54.63 | +33.88 +0.73 | 68.0 +5.06 | 6. |  | SHEKIN Feliks Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 06:05.04 | +44.28 +10.40 | 66.1 +6.61 | 7. |  | NOVELLI franco Subaru Impreza N14 | N4 | 08:53.91 03:00.00 | +3:33.15 +2:48.87 | 45.2 +31.81 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PETERA Petr Citroen C4 WRC 08 | WRC | 14:06.87 | | 97.3   | 2. |  |  | TIITS Heikko Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 14:27.20 00:50.00 | +20.32 +20.32 | 95.1 +0.89 | 3. | +2 |  | Filip Piechocki Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 15:16.89 | +1:10.02 +49.70 | 89.9 +3.06 | 4. |  |  | MUDRIK Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 15:39.30 | +1:32.42 +22.41 | 87.8 +4.04 | 5. | -2 |  | SHEKIN Feliks Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 15:39.56 | +1:32.68 +0.26 | 87.7 +4.05 | 6. |  |  | fertig Subaru Impreza N14 URT | N4 | 17:35.58 | +3:28.70 +1:56.02 | 78.1 +9.11 | 7. | +1 |  | NOVELLI franco Subaru Impreza N14 | N4 | 26:09.11 06:00.00 | +12:02.23 +8:33.53 | 52.5 +31.54 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|