|
Pompa2
otwarty test
Snow France+Snow Mod
30.1.2015 19:32 - 1.2.2015 23:59 |
1234 |
RZ/SS 3 - Mlynky Snow Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch rozbitý a suchý, špatné podmínky, odpoledne, husté sněžení, zataženo 7.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | MAJDAK Tomek Subaru Impreza N14 | N4 | 03:55.11 | | 108.7   | 2. |  | WALKOWSKI Michal Subaru Impreza 555 | A8 | 03:59.41 | +4.30 +4.30 | 106.8 +0.61 | 3. |  | SOLDAKOV Ilya Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:12.42 | +17.30 +13.01 | 101.3 +2.44 | 4. |  | weekend Lancia Delta | A8 | 04:16.40 | +21.29 +3.98 | 99.7 +3.00 | 5. |  | ROZHKOV Alexey Subaru Impreza N10 | N4 | 04:31.27 | +36.15 +14.86 | 94.2 +5.09 | 6. |  | Maciej Jutkiewicz Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:55.11 05:00.00 | +5:00.00 +4:23.83 | 47.8 +42.25 | 7. |  | SIEKANSKI Andrzej Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:12.42 05:00.00 | +5:17.31 +17.30 | 46.3 +44.69 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | MAJDAK Tomek Subaru Impreza N14 | N4 | 12:44.16 | | 93.3   | 2. |  |  | WALKOWSKI Michal Subaru Impreza 555 | A8 | 13:14.83 | +30.66 +30.66 | 89.7 +1.55 | 3. |  |  | SOLDAKOV Ilya Peugeot 207 S2000 | S2000 | 13:31.62 | +47.46 +16.80 | 87.8 +2.40 | 4. |  |  | ROZHKOV Alexey Subaru Impreza N10 | N4 | 14:47.07 | +2:02.90 +1:15.45 | 80.4 +6.21 | 5. | +3 |  | weekend Lancia Delta | A8 | 20:16.59 05:00.00 | +7:32.43 +5:29.53 | 58.6 +22.85 | 6. | -1 |  | Maciej Jutkiewicz Opel Corsa S1600 | S1600 | 22:13.23 05:00.00 | +9:29.05 +1:56.63 | 53.5 +28.74 | 7. |  |  | SIEKANSKI Andrzej Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 23:44.50 10:00.00 | +11:00.33 +1:31.27 | 50.0 +33.35 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|