|
Návrat po 10 letech do RBR CZ / 3 etapy
Než jsem před deseti lety odešel, trpěl jsem brutálním nedostatkem tratí.
Teď je tratí 3 (_!_), ale nikdo nejezdí, nikdo nedělá turnaje a když, tak se jezdí furt to samý starý.
Tak si holt musím vytvořit turnaj sám pro sebe ;-)
A protože jsem už staršího data výroby, tak se pojedou historici...
Kdo má zájem, vítejte.
6.11.2023 21:00 - 12.11.2023 23:59 |
123456789101112131415161718192021222324 |
RZ/SS 3 - Mitterbach Tarmac Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, odpoledne, mírné sněžení, zataženo 2.7 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KUBICEK Dalibor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 01:26.45 | | 112.4   | 2. | | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro GrpB | H/B | 01:33.85 | +7.40 +7.40 | 103.6 +2.74 | 3. | | SERY Jakub Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 01:38.87 | +12.42 +5.01 | 98.3 +4.60 | 4. | | VRBA Dominik Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 01:39.19 | +12.74 +0.32 | 98.0 +4.72 | 5. | | CECH Jenda Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 01:41.26 | +14.82 +2.06 | 96.0 +5.49 | 6. | | WIENER Robin Audi quattro Grp4 | H/4 | 01:41.70 | +15.26 +0.44 | 95.6 +5.65 | 7. | | TATAR Branislav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 01:43.37 | +16.92 +1.67 | 94.0 +6.27 | 8. | | MATEJKA Miroslav Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 01:44.72 | +18.27 +1.35 | 92.8 +6.77 | 9. | | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 01:46.72 | +20.28 +2.00 | 91.1 +7.51 | 10. | | KOLLER Martin Citroen Xsara Kit Car | H/A | 01:46.76 | +20.30 +0.04 | 91.0 +7.52 | 11. | | MIKKO a Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 01:47.90 | +21.45 +1.13 | 90.1 +7.94 | 12. | | JULÍNEK Martin Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 01:53.99 | +27.54 +6.09 | 85.3 +10.20 | 13. | | MATOUSEK Vlastimil Skoda 130 LR GrpB | H/B | 01:56.64 | +30.19 +2.65 | 83.3 +11.18 | 14. | | LANIK Dusan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 02:09.22 | +42.78 +12.58 | 75.2 +15.84 | 15. | | POHL Jarda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 02:38.87 01:00.00 | +1:12.42 +29.65 | 61.2 +26.82 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 | | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro GrpB | H/B | 05:23.97 | | 75.6   | 2. | -1 | | TATAR Branislav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 05:26.43 | +2.46 +2.46 | 75.0 +0.36 | 3. | +3 | | KUBICEK Dalibor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 05:27.74 | +3.77 +1.31 | 74.7 +0.55 | 4. | -2 | | WIENER Robin Audi quattro Grp4 | H/4 | 05:31.76 | +7.79 +4.01 | 73.8 +1.14 | 5. | -1 | | CECH Jenda Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 05:38.12 | +14.15 +6.36 | 72.4 +2.08 | 6. | +1 | | SERY Jakub Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 05:43.57 | +19.60 +5.45 | 71.3 +2.88 | 7. | -2 | | KOLLER Martin Citroen Xsara Kit Car | H/A | 05:45.62 | +21.65 +2.04 | 70.8 +3.18 | 8. | +1 | | MATEJKA Miroslav Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 05:51.27 | +27.30 +5.65 | 69.7 +4.01 | 9. | +1 | | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 05:55.61 | +31.64 +4.34 | 68.8 +4.65 | 10. | -2 | | JULÍNEK Martin Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 05:59.87 | +35.90 +4.26 | 68.0 +5.28 | 11. | | | MIKKO a Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 06:13.68 | +49.71 +13.81 | 65.5 +7.31 | 12. | +1 | | VRBA Dominik Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 06:26.63 | +1:02.65 +12.95 | 63.3 +9.21 | 13. | +1 | | LANIK Dusan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 06:57.00 01:00.00 | +1:33.03 +30.38 | 58.7 +13.68 | 14. | +2 | | MATOUSEK Vlastimil Skoda 130 LR GrpB | H/B | 07:15.67 | +1:51.70 +18.66 | 56.2 +16.43 | 15. | -3 | | POHL Jarda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 07:20.18 01:00.00 | +1:56.20 +4.51 | 55.6 +17.09 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|