|
TUSS
Snöträning.
Vanliga lösen. Snowmod !
31.12.2012 16:30 - 6.1.2013 23:59 |
1234 |
RZ/SS 3 - Mustaselka II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mlhavo, polojasno 7.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | HILLSTROM Roger RR Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 13:58.94 | | 103.0   | 2. | | | ONKAMO Hans RR Subaru Impreza 555 | A8 | 14:08.25 | +9.30 +9.30 | 101.9 +0.39 | 3. | +2 | | HULT Tobias Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 14:15.30 | +16.36 +7.05 | 101.0 +0.68 | 4. | | | kalle kronkvist RR Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 14:15.67 | +16.72 +0.37 | 101.0 +0.70 | 5. | -2 | | mikael SVARD Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 14:19.79 | +20.85 +4.13 | 100.5 +0.87 | 6. | +1 | | BERGQVIST Tony RR Toyota Celica st205 | A8 | 14:46.04 | +47.10 +26.25 | 97.5 +1.96 | 7. | +3 | | ERIKSSON Torbjorn RR Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 14:58.99 | +1:00.04 +12.95 | 96.1 +2.50 | 8. | -2 | | LINDBERG Tommie Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 15:00.31 | +1:01.36 +1.32 | 96.0 +2.56 | 9. | +2 | | Anders SVARD Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 15:08.24 | +1:09.29 +7.93 | 95.1 +2.89 | 10. | -1 | | MOLIN Jonas Subaru Impreza 555 | A8 | 15:15.99 | +1:17.05 +7.76 | 94.3 +3.21 | 11. | +1 | | Bengt-Arne MOLIN Subaru Impreza N14 URT | N4 | 15:43.03 | +1:44.08 +27.03 | 91.6 +4.34 | 12. | +2 | | Roger Holmquist Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 16:00.26 | +2:01.32 +17.23 | 90.0 +5.05 | 13. | +3 | | Leif BACKLUND Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 16:18.33 | +2:19.38 +18.07 | 88.3 +5.81 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|