|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | WISNIEWSKI Jaroslaw Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:23.06 | | 122.3   | 2. | | BARTOS Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:34.27 | +11.22 +11.22 | 115.9 +1.63 | 3. | | Gruszkoś andrzej Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:43.18 | +20.13 +8.91 | 111.3 +2.92 | 4. | | indexo Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:44.54 | +21.48 +1.36 | 110.6 +3.11 | 5. | | Mateusz Senko Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:52.75 | +29.69 +8.21 | 106.7 +4.30 | 6. | | LIPOWIECKI Konrad Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:46.92 | +1:23.87 +54.17 | 86.6 +12.15 | 7. | | RZEMIENIEWSKI Bartosz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:23.06 03:00.00 | +3:00.00 +1:36.13 | 64.8 +26.09 | = | | ZAPICO Héctor Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:23.06 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 64.8 +26.09 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | WISNIEWSKI Jaroslaw Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 15:15.78 | | 99.8   | 2. | | | indexo Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 16:25.08 | +1:09.30 +1:09.30 | 92.8 +2.73 | 3. | | | Gruszkoś andrzej Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 17:52.04 | +2:36.25 +1:26.95 | 85.3 +6.15 | 4. | | | BARTOS Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 18:04.88 00:10.00 | +2:49.09 +12.84 | 84.3 +6.66 | 5. | +1 | | LIPOWIECKI Konrad Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 21:04.82 03:00.00 | +5:49.03 +2:59.94 | 72.3 +13.74 | 6. | -1 | | RZEMIENIEWSKI Bartosz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 21:54.36 06:00.00 | +6:38.57 +49.54 | 69.6 +15.69 | 7. | | | Mateusz Senko Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 22:20.27 06:10.00 | +7:04.48 +25.91 | 68.2 +16.71 | 8. | | | ZAPICO Héctor Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 27:15.79 12:00.00 | +12:00.00 +4:55.52 | 55.9 +28.35 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|