# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | IVANOV Sergey Audi Sport quattro GrpB | H/B | 19:34.19 | | 85.5   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Audi Sport quattro GrpB | H/B | 20:35.11 | +1:00.93 +1:00.93 | 81.3 +2.18 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 20:35.93 | +1:01.74 +0.81 | 81.3 +2.21 |
4. | +3 | ![Austria Austria](images/flgs/AT.gif) | VRBA Dominik Audi 200 quattro GrpA | H/A | 21:03.97 00:20.00 | +1:29.78 +28.04 | 79.5 +3.22 |
5. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas BMW M3 E30 GrpA | H/A | 21:11.83 | +1:37.65 +7.87 | 79.0 +3.50 |
6. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Lukas Opel Manta 400 GrpB | H/B | 21:18.42 | +1:44.23 +6.58 | 78.6 +3.74 |
7. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 21:29.40 | +1:55.21 +10.98 | 77.9 +4.13 |
8. | +4 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | BORTZ Stefan Lada VFTS GrpB | H/B | 21:31.16 | +1:56.97 +1.76 | 77.8 +4.19 |
9. | +4 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Lada VFTS GrpB | H/B | 21:33.38 | +1:59.19 +2.22 | 77.7 +4.27 |
10. | -4 | ![Netherlands Netherlands](images/flgs/NL.gif) | Werner Van Kuyk BMW M3 E30 GrpA | H/A | 21:34.39 | +2:00.20 +1.01 | 77.6 +4.31 |
11. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Lancia Stratos HF Grp4 | H/4 | 21:42.79 | +2:08.60 +8.40 | 77.1 +4.61 |
12. | -7 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ARAUJO Isidro Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 21:43.26 | +2:09.07 +0.47 | 77.1 +4.63 |
13. | -2 | ![Switzerland Switzerland](images/flgs/CH.gif) | Donze Markus Audi Sport quattro GrpB | H/B | 22:39.30 00:10.00 | +3:05.11 +56.04 | 73.9 +6.63 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOLBA Jiri Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 22:41.10 | +3:06.91 +1.80 | 73.8 +6.70 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | skoda130rsdollack Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 22:58.62 | +3:24.43 +17.52 | 72.9 +7.33 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HUMMEL Stefan Skoda 130 LR GrpB | H/B | 24:20.03 | +4:45.83 +1:21.41 | 68.8 +10.25 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | Wery David Opel Manta 400 GrpB | H/B | 24:33.74 | +4:59.55 +13.71 | 68.2 +10.74 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | Mirkone81 Fiat 126 Grp2 | H/2 | 26:59.77 | +7:25.58 +2:26.03 | 62.0 +15.97 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CIPRYS Lukas BMW M3 E30 GrpA | H/A | 30:19.63 05:00.00 | +10:45.44 +3:19.86 | 55.2 +23.13 |
20. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | WAGNER Roland Lada VFTS GrpB | H/B | 35:02.51 15:00.00 | +15:28.32 +4:42.88 | 47.8 +33.27 |
21. | -1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Nuno Carreira BMW M3 E30 GrpA | H/A | 35:38.46 15:00.00 | +16:04.27 +35.95 | 47.0 +34.56 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROMANENKO Aleksandr Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 35:48.44 15:00.00 | +16:14.26 +9.99 | 46.7 +34.92 |
23. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Orlando Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 39:27.88 20:00.00 | +19:53.69 +3:39.43 | 42.4 +42.78 |
24. | +1 | ![Francie Francie](images/flgs/FR.gif) | FournetBaptiste BMW M3 E30 GrpA | H/A | 40:36.44 20:10.00 | +21:02.25 +1:08.56 | 41.2 +45.24 |
= | +1 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | CASSANO Marco BMW M3 E30 GrpA | H/A | 40:36.44 20:10.00 | +21:02.25 +0.00 | 41.2 +45.24 |
26. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKULINA Jiri Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 41:13.12 19:10.00 | +21:38.93 +36.68 | 40.6 +46.56 |