|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milda VW 1302 S Grp2 | H/2 | 05:31.13 | | 90.2   | 2. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus VW 1302 S Grp2 | H/2 | 05:32.59 | +1.46 +1.46 | 89.8 +0.18 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 05:49.29 | +18.14 +16.69 | 85.5 +2.19 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 05:57.05 | +25.92 +7.76 | 83.7 +3.12 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 06:00.03 | +28.90 +2.98 | 83.0 +3.48 | 6. | | SCHENK Mike VW 1302 S Grp2 | H/2 | 06:04.14 | +33.01 +4.11 | 82.1 +3.98 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 06:29.03 | +57.89 +24.88 | 76.8 +6.97 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARTUNEK Honza Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 06:49.30 | +1:18.17 +20.28 | 73.0 +9.42 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milan VW 1302 S Grp2 | H/2 | 10:31.13 05:00.00 | +5:00.00 +3:41.83 | 47.3 +36.14 | 10. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Miguel Lopez Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 10:49.29 05:00.00 | +5:18.14 +18.14 | 46.0 +38.33 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Pavel Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 10:49.29 05:00.00 | +5:18.14 +0.00 | 46.0 +38.33 | = | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 10:49.29 05:00.00 | +5:18.14 +0.00 | 46.0 +38.33 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milda VW 1302 S Grp2 | H/2 | 29:47.88 | | 90.6   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus VW 1302 S Grp2 | H/2 | 29:52.24 | +4.36 +4.36 | 90.4 +0.10 | 3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 31:57.52 | +2:09.63 +2:05.28 | 84.5 +2.88 | 4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 32:08.12 | +2:20.24 +10.60 | 84.0 +3.12 | 5. | +1 | | SCHENK Mike VW 1302 S Grp2 | H/2 | 32:54.86 | +3:06.98 +46.74 | 82.0 +4.16 | 6. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 32:57.26 | +3:09.38 +2.40 | 81.9 +4.21 | 7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 35:23.15 | +5:35.27 +2:25.88 | 76.3 +7.45 | 8. | -5 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Miguel Lopez Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 35:34.58 05:00.00 | +5:46.70 +11.43 | 75.9 +7.70 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milan VW 1302 S Grp2 | H/2 | 39:42.94 10:00.00 | +9:55.05 +4:08.36 | 68.0 +13.22 | 10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARTUNEK Honza Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 40:26.67 05:00.00 | +10:38.79 +43.73 | 66.8 +14.20 | 11. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Pavel Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 44:18.93 10:00.00 | +14:31.05 +3:52.26 | 60.9 +19.36 | 12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Trabant P 800 RS GrpA | H/A | 50:12.39 20:00.00 | +20:24.51 +5:53.46 | 53.8 +27.21 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|