|
torowo
29.12.2014 18:13 - 4.1.2015 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - SS Daniel Bonara Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, průzračno, jasno 5.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SOLDAKOV Ilya Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:27.46 | | 95.4   | 2. | | Altarir Peugeot 206 S1600 | S1600 | 03:42.53 | +15.07 +15.07 | 89.0 +2.74 | 3. | | MARTIKAINEN Riku Subaru Impreza N11 | N4 | 03:44.86 | +17.39 +2.33 | 88.1 +3.16 | 4. | | GRZES Mateusz Subaru Impreza N12 | N4 | 03:56.89 | +29.43 +12.03 | 83.6 +5.35 | 5. | | Bluff Subaru Impreza N14 | N4 | 04:07.61 | +40.15 +10.72 | 80.0 +7.30 | 6. | | LAPINSKAS Remigijus Subaru Impreza N14 | N4 | 04:12.99 | +45.53 +5.38 | 78.3 +8.28 | 7. | | W.Najgrodzki Subaru Impreza N14 | N4 | 04:14.70 00:20.00 | +47.24 +1.71 | 77.7 +8.59 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | SOLDAKOV Ilya Subaru Impreza N14 URT | N4 | 23:09.71 | | 91.4   | 2. | | | MARTIKAINEN Riku Subaru Impreza N11 | N4 | 23:55.74 | +46.03 +46.03 | 88.5 +1.30 | 3. | | | Altarir Peugeot 206 S1600 | S1600 | 24:02.67 00:10.00 | +52.96 +6.93 | 88.1 +1.50 | 4. | | | GRZES Mateusz Subaru Impreza N12 | N4 | 24:47.95 | +1:38.24 +45.28 | 85.4 +2.78 | 5. | | | Bluff Subaru Impreza N14 | N4 | 25:45.05 | +2:35.34 +57.10 | 82.2 +4.40 | 6. | | | LAPINSKAS Remigijus Subaru Impreza N14 | N4 | 25:58.79 | +2:49.08 +13.74 | 81.5 +4.79 | 7. | | | W.Najgrodzki Subaru Impreza N14 | N4 | 26:10.68 01:00.00 | +3:00.97 +11.89 | 80.9 +5.13 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|