|
TEST1
9.11.2013 0:53 - 10.11.2013 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 5 - Rally Wisla Shakedown Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | BRODZICKI Jakub Subaru Impreza N12 | N4 | 01:54.68 | | 78.5   | 2. | | PIKNER Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 02:00.46 | +5.78 +5.78 | 74.7 +2.31 | 3. | | FARY Martin Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 02:06.95 | +12.27 +6.49 | 70.9 +4.91 | 4. | | LECKI Ariel BMW M3 e30 grH | H | 02:07.35 | +12.67 +0.40 | 70.7 +5.07 | 5. | | SOLDAKOV Ilya Lada Kalina R2 | A6 | 02:07.88 | +13.20 +0.52 | 70.4 +5.28 | 6. | | KALUZA Rafal Honda Civic R3 | S1600 | 02:15.32 | +20.64 +7.44 | 66.5 +8.26 | 7. | | SOWA Slawomir Subaru Impreza N14 | N4 | 04:54.68 03:00.00 | +3:00.00 +2:39.36 | 30.5 +72.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | BRODZICKI Jakub Subaru Impreza N12 | N4 | 10:35.52 | | 83.3   | 2. | | | FARY Martin Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 11:01.56 | +26.04 +26.04 | 80.0 +1.77 | 3. | | | PIKNER Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 11:09.86 | +34.33 +8.30 | 79.0 +2.34 | 4. | | | SOLDAKOV Ilya Lada Kalina R2 | A6 | 11:25.97 | +50.44 +16.11 | 77.1 +3.43 | 5. | +1 | | KALUZA Rafal Honda Civic R3 | S1600 | 12:35.15 | +1:59.63 +1:09.18 | 70.1 +8.14 | 6. | -1 | | SOWA Slawomir Subaru Impreza N14 | N4 | 14:09.32 03:00.00 | +3:33.80 +1:34.17 | 62.3 +14.54 | 7. | | | LECKI Ariel BMW M3 e30 grH | H | 14:47.09 03:00.00 | +4:11.57 +37.77 | 59.7 +17.11 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|