|
ONE CAR CUP 2011
3.ROUND , pro všechny co si chtějí zařádit s dědkem renckem. POZOR! 10.1.2011 startuje registrace na ESOX CUP 2
8.1.2011 0:00 - 10.1.2011 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 6 - SS6 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 9.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | Szabó Gábor Renault 5 GT Turbo | H | 06:34.22 | | 86.8   | 2. |  | VOLKOVICH Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 06:48.82 | +14.60 +14.60 | 83.7 +1.54 | 3. |  | DIVILA Lukas Renault 5 GT Turbo | H | 06:59.99 | +25.78 +11.18 | 81.4 +2.71 | 4. |  | ADAM Tomas Renault 5 GT Turbo | H | 07:17.56 | +43.35 +17.57 | 78.2 +4.56 | 5. |  | SCHAFER Martin Renault 5 GT Turbo | H | 07:30.46 | +56.25 +12.90 | 75.9 +5.92 | 6. |  | BENDA Karel Renault 5 GT Turbo | H | 08:16.53 | +1:42.32 +46.07 | 68.9 +10.77 | 7. |  | VYORAL Radim Renault 5 GT Turbo | H | 08:33.73 | +1:59.52 +17.20 | 66.6 +12.58 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | VOLKOVICH Alexander Renault 5 GT Turbo | H | 31:30.18 | | 95.2   | 2. | +1 |  | DIVILA Lukas Renault 5 GT Turbo | H | 34:18.84 | +2:48.66 +2:48.66 | 87.4 +3.37 | 3. | -1 |  | SCHAFER Martin Renault 5 GT Turbo | H | 34:37.55 | +3:07.37 +18.71 | 86.6 +3.75 | 4. |  |  | ADAM Tomas Renault 5 GT Turbo | H | 35:05.71 | +3:35.53 +28.16 | 85.5 +4.31 | 5. |  |  | BENDA Karel Renault 5 GT Turbo | H | 37:35.69 | +6:05.51 +2:29.97 | 79.8 +7.31 | 6. |  |  | Szabó Gábor Renault 5 GT Turbo | H | 37:39.92 06:00.00 | +6:09.75 +4.24 | 79.6 +7.39 | 7. |  |  | VYORAL Radim Renault 5 GT Turbo | H | 45:05.51 09:20.00 | +13:35.33 +7:25.58 | 66.5 +16.31 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|