|
Gutefejden #5
4 grussträckor som körs 2ggr.
Denna gång snabba sträckor.
Uppkörda vägar andra vändan.
RBR-Seriens lösen.
Generös service.
Lycka till!
31.1.2009 19:30 - 3.2.2009 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 6 - SS6 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch rozbitý a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | Wengberg_Reserv Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 17:44.86 | | 134.9   | 2. | | | Goran Nilson Citroen C4 WRC 08 | WRC | 18:20.83 00:15.00 | +35.97 +35.97 | 130.5 +0.90 | 3. | +1 | | ALM Anders Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 19:01.73 | +1:16.86 +40.89 | 125.8 +1.93 | 4. | +1 | | Bengt-Arne MOLIN Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 19:45.67 | +2:00.80 +43.94 | 121.1 +3.03 | 5. | +2 | | BJORHOVDEN Vegard Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 19:53.38 00:10.00 | +2:08.51 +7.71 | 120.4 +3.22 | 6. | | | ONKAMO Hasse Volvo 242 LE | H | 20:05.05 | +2:20.18 +11.67 | 119.2 +3.51 | 7. | +1 | | ERIKSSON Micael Ford Fiesta ST | N3 | 21:14.84 | +3:29.98 +1:09.80 | 112.7 +5.26 | 8. | +1 | | Hans Hedskog Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 21:58.33 00:15.00 | +4:13.46 +43.48 | 109.0 +6.35 | 9. | +1 | | EmilNahr Ford Fiesta ST | N3 | 22:01.84 | +4:16.97 +3.51 | 108.7 +6.44 | 10. | +2 | | BERGQVIST Tony RR Volvo 242 LE | H | 22:20.52 00:15.00 | +4:35.64 +18.68 | 107.2 +6.91 | 11. | +2 | | Leif BACKLUND Volvo 242 LE | H | 22:58.27 | +5:13.39 +37.75 | 104.2 +7.85 | 12. | -1 | | Kalle kapten karlsson Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 23:01.86 00:15.00 | +5:16.99 +3.59 | 103.9 +7.94 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|