|
Návrat po 10 letech do RBR CZ / 3 etapy
Než jsem před deseti lety odešel, trpěl jsem brutálním nedostatkem tratí.
Teď je tratí 3 (_!_), ale nikdo nejezdí, nikdo nedělá turnaje a když, tak se jezdí furt to samý starý.
Tak si holt musím vytvořit turnaj sám pro sebe ;-)
A protože jsem už staršího data výroby, tak se pojedou historici...
Kdo má zájem, vítejte.
6.11.2023 21:00 - 12.11.2023 23:59 |
123456789101112131415161718192021222324 |
RZ/SS 6 - Sorica Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, průzračno, jasno 15.5 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro GrpB | H/B | 09:16.91 | | 100.2   | 2. |  | VRBA Dominik Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 09:27.92 | +11.01 +11.01 | 98.3 +0.71 | 3. |  | KUBICEK Dalibor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 09:28.61 | +11.70 +0.69 | 98.1 +0.75 | 4. |  | LANIK Dusan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 09:42.24 | +25.33 +13.63 | 95.8 +1.63 | 5. |  | WIENER Robin Audi quattro Grp4 | H/4 | 09:51.47 | +34.56 +9.23 | 94.3 +2.23 | 6. |  | SERY Jakub Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 09:55.71 | +38.79 +4.24 | 93.7 +2.50 | 7. |  | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 10:13.66 | +56.75 +17.95 | 90.9 +3.66 | 8. |  | JULÍNEK Martin Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 10:16.91 01:00.00 | +1:00.00 +3.25 | 90.5 +3.87 | = |  | TATAR Branislav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 10:16.91 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 90.5 +3.87 | 10. |  | MATEJKA Miroslav Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 10:27.92 01:00.00 | +1:11.01 +11.01 | 88.9 +4.58 | = |  | POHL Jarda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 10:27.92 01:00.00 | +1:11.01 +0.00 | 88.9 +4.58 | 12. |  | CECH Jenda Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 10:52.85 | +1:35.94 +24.93 | 85.5 +6.19 | 13. |  | MIKKO a Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 10:53.02 | +1:36.11 +0.17 | 85.4 +6.20 | 14. |  | MATOUSEK Vlastimil Skoda 130 LR GrpB | H/B | 11:18.44 | +2:01.53 +25.43 | 82.2 +7.84 | 15. |  | KOLLER Martin Citroen Xsara Kit Car | H/A | 16:37.92 07:10.00 | +7:21.01 +5:19.47 | 55.9 +28.45 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | KUBICEK Dalibor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 26:05.65 | | 96.3   | 2. |  |  | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro GrpB | H/B | 26:12.95 | +7.30 +7.30 | 95.9 +0.17 | 3. | +2 |  | SERY Jakub Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 28:01.54 | +1:55.89 +1:48.59 | 89.7 +2.77 | 4. | +5 |  | VRBA Dominik Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 28:03.92 | +1:58.27 +2.38 | 89.6 +2.82 | 5. | +1 |  | WIENER Robin Audi quattro Grp4 | H/4 | 28:08.42 | +2:02.77 +4.50 | 89.3 +2.93 | 6. | -2 |  | CECH Jenda Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 28:37.54 | +2:31.88 +29.12 | 87.8 +3.63 | 7. |  |  | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 28:41.30 | +2:35.65 +3.76 | 87.6 +3.71 | 8. |  |  | TATAR Branislav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 28:52.65 03:00.00 | +2:47.00 +11.35 | 87.1 +3.99 | 9. | +1 |  | MATEJKA Miroslav Peugeot 306 Maxi Kit Car | H/A | 29:18.74 01:00.00 | +3:13.09 +26.09 | 85.8 +4.61 | 10. | +3 |  | LANIK Dusan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 29:35.02 01:00.00 | +3:29.37 +16.28 | 85.0 +5.00 | 11. |  |  | JULÍNEK Martin Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 29:59.45 01:00.00 | +3:53.80 +24.43 | 83.8 +5.58 | 12. |  |  | POHL Jarda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 30:10.59 02:00.00 | +4:04.94 +11.14 | 83.3 +5.85 | 13. | +1 |  | MIKKO a Peugeot 106 Rallye S20 GrpA | H/A | 31:37.52 | +5:31.87 +1:26.93 | 79.5 +7.92 | 14. | +1 |  | MATOUSEK Vlastimil Skoda 130 LR GrpB | H/B | 32:43.85 | +6:38.20 +1:06.33 | 76.8 +9.50 | 15. | -12 |  | KOLLER Martin Citroen Xsara Kit Car | H/A | 33:59.91 07:10.00 | +7:54.26 +1:16.06 | 73.9 +11.32 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
|
|
|
|