|
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PEPRNY Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 01:35.57 | | 86.6   | 2. | | TREGL Jan Zastava Yugo A5 | A5 | 01:37.63 | +2.06 +2.06 | 84.8 +0.89 | 3. | | MASKA Ondrej Zastava Yugo A5 | A5 | 01:38.93 | +3.37 +1.31 | 83.7 +1.46 | 4. | | VYSKA Tomas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:23.49 | +47.92 +44.56 | 57.7 +20.83 | 5. | | CAGAS Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:35.57 03:00.00 | +3:00.00 +2:12.08 | 30.0 +78.26 | = | | HORAK Pavel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:35.57 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 30.0 +78.26 | = | | KRPATA Martin Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:35.57 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 30.0 +78.26 | = | | Miondir Zastava Yugo A5 | A5 | 04:35.57 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 30.0 +78.26 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | PEPRNY Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 22:30.58 | | 100.2   | 2. | | | MASKA Ondrej Zastava Yugo A5 | A5 | 23:36.40 | +1:05.81 +1:05.81 | 95.6 +1.75 | 3. | +1 | | TREGL Jan Zastava Yugo A5 | A5 | 24:12.47 | +1:41.89 +36.07 | 93.2 +2.71 | 4. | -1 | | VYSKA Tomas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 24:55.16 | +2:24.58 +42.69 | 90.5 +3.85 | 5. | | | CAGAS Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 28:47.69 06:00.00 | +6:17.11 +3:52.53 | 78.3 +10.03 | 6. | | | HORAK Pavel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 31:15.87 06:10.00 | +8:45.29 +2:28.18 | 72.2 +13.97 | 7. | | | KRPATA Martin Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 32:21.10 09:10.00 | +9:50.52 +1:05.23 | 69.7 +15.71 | 8. | | | Miondir Zastava Yugo A5 | A5 | 34:14.55 12:00.00 | +11:43.97 +1:53.45 | 65.9 +18.72 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|