|
Setup TEST
Asfalt Czeski, Francja
S1600, s2000, a5, a6
21.4.2010 21:29 - 23.4.2010 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 7 - Stryckovy - Zadni Porici Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | BYRDY Filip Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:03.57 | | 135.3   | 2. | | RUSZKIEWICZ Rafal Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:05.50 | +1.93 +1.93 | 133.9 +0.28 | 3. | | Przemek MAKÓWKA Fiat Punto S1600 | S1600 | 03:11.72 | +8.15 +6.22 | 129.6 +1.18 | 4. | | Diore Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 03:24.17 | +20.60 +12.45 | 121.7 +2.99 | 5. | | ABUIN pipe Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:25.32 | +21.75 +1.14 | 121.0 +3.15 | 6. | | SINDELKA Robert Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:25.56 | +21.99 +0.24 | 120.8 +3.19 | 7. | | ADAM Tomas Subaru Impreza N14 URT | N4 | 05:03.57 02:00.00 | +2:00.00 +1:38.01 | 81.8 +17.39 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | Przemek MAKÓWKA Fiat Punto S1600 | S1600 | 25:57.37 | | 97.3   | 2. | +1 | | SINDELKA Robert Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:02.73 | +1:05.36 +1:05.36 | 93.4 +1.55 | 3. | +2 | | BYRDY Filip Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 27:40.35 02:00.00 | +1:42.98 +37.61 | 91.3 +2.45 | 4. | +2 | | RUSZKIEWICZ Rafal Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 27:47.58 02:00.00 | +1:50.21 +7.23 | 90.9 +2.62 | 5. | +2 | | ABUIN pipe Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 28:25.29 | +2:27.91 +37.71 | 88.9 +3.51 | 6. | -2 | | ADAM Tomas Subaru Impreza N14 URT | N4 | 29:13.50 02:00.00 | +3:16.13 +48.21 | 86.4 +4.66 | 7. | +1 | | Diore Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 29:31.23 00:10.00 | +3:33.86 +17.73 | 85.6 +5.08 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|