|
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | BURIÁNEK Tomáš Toyota Yaris WRC 2018 | RC1 | 04:59.94 | | 94.8   | 2. |  | DOLEZAL Jakub Ford Fiesta WRC 2019 | RC1 | 05:03.11 | +3.17 +3.17 | 93.8 +0.40 | 3. |  | KRAMER Jiri Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 05:13.16 | +13.22 +10.05 | 90.8 +1.67 | 4. |  | POUSTKA Vaclav Subaru Impreza GDA WRC2003 (S9) 2006 | WRC | 05:30.18 | +30.24 +17.03 | 86.1 +3.83 | 5. |  | VALEK Vlasta Citroen C3 R5 | RC2 | 05:45.95 | +46.01 +15.77 | 82.2 +5.82 | 6. |  | Martin Gajdošík Skoda Fabia WRC 2006 | WRC | 06:01.22 | +1:01.28 +15.27 | 78.7 +7.76 | 7. |  | PISKA Filip I Ford Fiesta Rally4 | RC4 | 06:52.65 | +1:52.71 +51.43 | 68.9 +14.27 | 8. |  | MASARYK Vladimír Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 10:13.16 05:00.00 | +5:13.22 +3:20.51 | 46.4 +39.65 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | BURIÁNEK Tomáš Toyota Yaris WRC 2018 | RC1 | 30:37.32 | | 97.6   | 2. |  |  | KRAMER Jiri Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 32:34.54 | +1:57.22 +1:57.22 | 91.7 +2.35 | 3. |  |  | POUSTKA Vaclav Subaru Impreza GDA WRC2003 (S9) 2006 | WRC | 33:41.86 | +3:04.54 +1:07.31 | 88.7 +3.71 | 4. |  |  | VALEK Vlasta Citroen C3 R5 | RC2 | 36:11.87 | +5:34.55 +2:30.01 | 82.5 +6.72 | 5. | +1 |  | DOLEZAL Jakub Ford Fiesta WRC 2019 | RC1 | 36:50.05 05:00.00 | +6:12.73 +38.18 | 81.1 +7.48 | 6. | -1 |  | PISKA Filip I Ford Fiesta Rally4 | RC4 | 37:43.31 | +7:05.99 +53.26 | 79.2 +8.55 | 7. |  |  | Martin Gajdošík Skoda Fabia WRC 2006 | WRC | 41:13.71 | +10:36.39 +3:30.40 | 72.5 +12.78 | 8. | +1 |  | MASARYK Vladimír Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 58:11.14 25:00.00 | +27:33.82 +16:57.43 | 51.4 +33.21 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|