|
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SIERADZKI Lukasz Ford Fiesta S1600 | RC3 | 05:52.60 | | 86.8   | 2. | | DROZDA Karel Audi Quattro A2 GrpB | H/B | 06:09.84 | +17.23 +17.23 | 82.7 +2.03 | 3. | | IBN Adam VW Polo R WRC | RC1 | 06:19.29 | +26.68 +9.44 | 80.7 +3.14 | 4. | | CHOVANEC Pavel s. VW Polo R WRC | RC1 | 06:54.86 | +1:02.26 +35.58 | 73.8 +7.32 | 5. | | RAJEWSKI Tomasz Peugeot 208 R2 | RC4 | 07:05.66 | +1:13.05 +10.80 | 71.9 +8.59 | 6. | | Levent Engin Peugeot 208 T16 R5 (a) | RC2 | 10:52.60 05:00.00 | +5:00.00 +3:46.95 | 46.9 +35.29 | 7. | | YU Tan VW Polo R WRC | RC1 | 11:19.29 05:00.00 | +5:26.68 +26.68 | 45.0 +38.43 | = | | NATANEK Tomek Citroen DS3 WRC | RC1 | 11:19.29 05:00.00 | +5:26.68 +0.00 | 45.0 +38.43 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | DROZDA Karel Audi Quattro A2 GrpB | H/B | 40:46.96 | | 90.9   | 2. | +1 | | IBN Adam VW Polo R WRC | RC1 | 42:35.61 | +1:48.65 +1:48.65 | 87.1 +1.76 | 3. | -2 | | YU Tan VW Polo R WRC | RC1 | 43:08.05 05:00.00 | +2:21.09 +32.44 | 86.0 +2.28 | 4. | | | CHOVANEC Pavel s. VW Polo R WRC | RC1 | 43:11.80 | +2:24.84 +3.75 | 85.8 +2.34 | 5. | | | RAJEWSKI Tomasz Peugeot 208 R2 | RC4 | 43:58.96 | +3:12.00 +47.16 | 84.3 +3.11 | 6. | | | NATANEK Tomek Citroen DS3 WRC | RC1 | 57:33.68 20:00.00 | +16:46.72 +13:34.72 | 64.4 +16.29 | 7. | | | Levent Engin Peugeot 208 T16 R5 (a) | RC2 | 60:12.23 20:00.00 | +19:25.27 +2:38.55 | 61.6 +18.86 | 8. | | | SIERADZKI Lukasz Ford Fiesta S1600 | RC3 | 66:41.99 30:00.00 | +25:55.03 +6:29.76 | 55.6 +25.16 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|