|
NRC 2 - Zastava Yugo
Sesty podnik NRC. Tentokrate s Yugem. Skladba Jirka Machacek a heslo, ktere vsichni z tymu moc dobre znaji...
25.4.2010 8:00 - 1.5.2010 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 7 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MORAVEK Jan Zastava Yugo A5 | A5 | 02:47.50 | | 92.4   | 2. | | KAMENICKY Martin Zastava Yugo A5 | A5 | 02:48.38 | +0.88 +0.88 | 91.9 +0.20 | 3. | | VOMOCIL Ondrej Zastava Yugo A5 | A5 | 02:53.45 | +5.94 +5.07 | 89.2 +1.38 | 4. | | KOVARICEK Miroslav Zastava Yugo A5 | A5 | 02:54.49 | +6.99 +1.04 | 88.7 +1.62 | 5. | | PROCHAZKA Leos Zastava Yugo A5 | A5 | 03:05.47 | +17.97 +10.98 | 83.5 +4.18 | 6. | | CVRCEK Jan Zastava Yugo A5 | A5 | 03:12.29 00:15.00 | +24.78 +6.82 | 80.5 +5.76 | 7. | | CADA Otto Zastava Yugo A5 | A5 | 04:47.50 02:00.00 | +2:00.00 +1:35.22 | 53.8 +27.91 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | KAMENICKY Martin Zastava Yugo A5 | A5 | 27:16.21 | | 86.0   | 2. | | | MORAVEK Jan Zastava Yugo A5 | A5 | 27:32.27 | +16.05 +16.05 | 85.2 +0.41 | 3. | | | VOMOCIL Ondrej Zastava Yugo A5 | A5 | 27:55.55 | +39.34 +23.28 | 84.0 +1.01 | 4. | | | KOVARICEK Miroslav Zastava Yugo A5 | A5 | 29:02.48 | +1:46.27 +1:06.93 | 80.8 +2.72 | 5. | | | PROCHAZKA Leos Zastava Yugo A5 | A5 | 29:17.35 | +2:01.14 +14.87 | 80.1 +3.10 | 6. | | | CVRCEK Jan Zastava Yugo A5 | A5 | 29:49.79 00:15.00 | +2:33.58 +32.44 | 78.6 +3.93 | 7. | | | CADA Otto Zastava Yugo A5 | A5 | 32:46.56 02:00.00 | +5:30.35 +2:56.77 | 71.6 +8.45 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|