|
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HASA Rostislav Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:49.91 | | 95.5   | 2. | | TEPLY Radek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:51.61 | +1.69 +1.69 | 94.8 +0.28 | 3. | | KANALAS Josef Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:57.34 | +7.43 +5.74 | 92.5 +1.22 | 4. | | DUSCHANEK Karel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:59.61 | +9.69 +2.25 | 91.6 +1.59 | 5. | | LIBAL Zdenek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 04:01.01 | +11.10 +1.40 | 91.1 +1.82 | 6. | | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 04:01.58 | +11.67 +0.56 | 90.9 +1.91 | 7. | | RIEDL Vašek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:49.91 02:00.00 | +2:00.00 +1:48.33 | 62.8 +19.67 | = | | KURA Jakub Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:49.91 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 62.8 +19.67 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | TEPLY Radek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 26:29.88 | | 104.6   | 2. | | | LIBAL Zdenek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 27:08.38 | +38.50 +38.50 | 102.1 +0.83 | 3. | | | HASA Rostislav Ford Fiesta S1600 | S1600 | 27:18.24 | +48.36 +9.86 | 101.5 +1.05 | 4. | | | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 28:52.58 | +2:22.69 +1:34.34 | 96.0 +3.09 | 5. | | | DUSCHANEK Karel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 29:02.38 | +2:32.50 +9.80 | 95.5 +3.30 | 6. | | | KANALAS Josef Ford Fiesta S1600 | S1600 | 31:06.37 04:00.00 | +4:36.49 +2:03.99 | 89.1 +5.98 | 7. | | | RIEDL Vašek Peugeot 206 S1600 | S1600 | 34:38.39 06:00.00 | +8:08.51 +3:32.02 | 80.0 +10.57 | 8. | | | KURA Jakub Peugeot 206 S1600 | S1600 | 39:02.61 10:00.00 | +12:32.73 +4:24.22 | 71.0 +16.29 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|