|
1 runda Np126p.pl
rozpoczynamy wielki boj w teamie o licencje - klasa A5
23.12.2010 10:18 - 29.12.2010 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 7 - Hradek 2 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a vlhký, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | JANGAS Mariusz Lada Samara 1400 | A5 | 04:16.72 | | 81.3   | 2. | | JUNG Jakub Lada Samara 1400 | A5 | 04:18.23 | +1.52 +1.52 | 80.9 +0.26 | 3. | | LACH Bartek Lada Samara 1400 | A5 | 05:15.05 | +58.33 +56.82 | 66.3 +10.06 | 4. | | BARTOS Rafal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 05:19.68 | +1:02.96 +4.63 | 65.3 +10.86 | 5. | | LAMCZYK Aron Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:27.34 | +2:10.62 +1:07.66 | 53.9 +22.52 | 6. | | GORALIK Adam Lada Samara 1400 | A5 | 07:16.72 03:00.00 | +3:00.00 +49.38 | 47.8 +31.03 | = | | KUBICKI Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:16.72 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.8 +31.03 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | JUNG Jakub Lada Samara 1400 | A5 | 32:48.53 | | 95.6   | 2. | | | JANGAS Mariusz Lada Samara 1400 | A5 | 33:54.30 | +1:05.77 +1:05.77 | 92.6 +1.26 | 3. | | | LACH Bartek Lada Samara 1400 | A5 | 35:40.82 | +2:52.29 +1:46.52 | 87.9 +3.29 | 4. | | | BARTOS Rafal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 37:46.61 | +4:58.08 +2:05.79 | 83.1 +5.70 | 5. | +1 | | LAMCZYK Aron Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 39:49.48 03:00.00 | +7:00.95 +2:02.87 | 78.8 +8.05 | 6. | -1 | | GORALIK Adam Lada Samara 1400 | A5 | 40:15.31 06:00.00 | +7:26.78 +25.83 | 78.0 +8.54 | 7. | | | KUBICKI Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 44:34.07 09:00.00 | +11:45.54 +4:18.76 | 70.4 +13.49 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|