|
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PEPICH Zoltan Citroen Xsara | WRC | 06:24.52 | | 88.9   | 2. | | POSPISIL Jiri Toyota Corolla | WRC | 06:57.68 | +33.15 +33.15 | 81.9 +3.49 | 3. | | oskar brorsson Citroen Xsara | WRC | 07:11.40 | +46.89 +13.72 | 79.3 +4.94 | 4. | | andras Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 07:18.31 | +53.79 +6.91 | 78.0 +5.66 | 5. | | VACEK Martin Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 09:24.52 03:00.00 | +3:00.00 +2:06.21 | 60.6 +18.95 | = | | Piotr Tomiak Subaru Impreza 2003 | WRC | 09:24.52 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 60.6 +18.95 | = | | dygswrc Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 09:24.52 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 60.6 +18.95 | = | | jordibassa Peugeot 206 | WRC | 09:24.52 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 60.6 +18.95 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | PEPICH Zoltan Citroen Xsara | WRC | 28:53.37 | | 105.1   | 2. | | | POSPISIL Jiri Toyota Corolla | WRC | 30:12.79 | +1:19.42 +1:19.42 | 100.5 +1.57 | 3. | | | oskar brorsson Citroen Xsara | WRC | 31:50.72 | +2:57.35 +1:37.93 | 95.3 +3.50 | 4. | | | andras Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 32:48.59 | +3:55.22 +57.87 | 92.5 +4.65 | 5. | | | VACEK Martin Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 35:48.60 03:00.00 | +6:55.23 +3:00.01 | 84.8 +8.21 | 6. | | | Piotr Tomiak Subaru Impreza 2003 | WRC | 41:10.77 09:00.00 | +12:17.40 +5:22.17 | 73.7 +14.57 | 7. | | | dygswrc Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 42:06.00 09:00.00 | +13:12.63 +55.23 | 72.1 +15.66 | 8. | | | jordibassa Peugeot 206 | WRC | 47:11.97 18:00.00 | +18:18.59 +5:05.97 | 64.3 +21.71 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|