|
5. Runda Pucharu eRki 2018
Only for Polish drivers. Enroll. Auta z klas: R5, R4, R3, R2, R1, Maluch (NGP-RC2, NGP-RC3, NGP-RC4, NGP-RC5). NGP Physics 5.0.1. Fanpage Puchar eRki RBR
8.10.2018 4:00 - 14.10.2018 22:00 |
123456789 |
RZ/SS 8 - OS 8 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, podvečer, mlhavo, zataženo 7.1 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | ŚLIŻ Krzysztof Ford Fiesta R5 | RC2 | 37:52.11 | | 94.7   | 2. |  |  | WALKOWSKI Michal Opel ADAM R2 | RC4 | 38:58.09 | +1:05.98 +1:05.98 | 92.1 +1.10 | 3. |  |  | Ryszard LAUDACKI Skoda Fabia R5 | RC2 | 46:08.77 06:00.00 | +8:16.66 +7:10.68 | 77.8 +8.31 | 4. |  |  | WORONECKI Mirek Citroen DS3 R3-MAX | RC3 | 47:47.40 06:00.00 | +9:55.29 +1:38.63 | 75.1 +9.95 | 5. |  |  | ZUBEK Wiktor Fiat 126 Grp2 | H/2 | 49:51.15 | +11:59.04 +2:03.75 | 72.0 +12.02 | 6. | +1 |  | LECKI Ariel Renault Twingo R2 Evo | RC4 | 49:57.67 09:00.00 | +12:05.56 +6.52 | 71.8 +12.13 | 7. | -1 |  | FELKOWSKI Marcin Subaru Impreza N15 R4 | RC2 | 51:41.60 12:10.00 | +13:49.49 +1:43.93 | 69.4 +13.87 | 8. |  |  | RAJEWSKI Tomasz Renault Clio IV R3T | RC3 | 54:04.83 12:00.00 | +16:12.72 +2:23.22 | 66.3 +16.27 | 9. |  |  | KOWALSKI Mikolaj Peugeot 208 R2 | RC4 | 54:08.68 15:00.00 | +16:16.57 +3.85 | 66.3 +16.33 | 10. |  |  | DOMANUS Mariusz Renault Twingo R2 Evo | RC4 | 54:16.00 15:00.00 | +16:23.89 +7.32 | 66.1 +16.45 | 11. |  |  | RAJEWSKA Justyna Mitsubishi Lancer Evo X V12 R4 | RC2 | 61:14.82 09:00.00 | +23:22.71 +6:58.82 | 58.6 +23.46 | 12. |  |  | Palinski Wojciech Opel ADAM R2 | RC4 | 64:48.69 24:15.00 | +26:56.58 +3:33.87 | 55.4 +27.03 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|