|
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | WISNIEWSKI Jaroslaw Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:51.44 | | 93.3   | 2. | | ZAPICO Héctor Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:12.63 | +21.19 +21.19 | 85.5 +3.53 | 3. | | indexo Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:15.33 | +23.89 +2.70 | 84.6 +3.98 | 4. | | LIPOWIECKI Konrad Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:19.68 | +28.24 +4.34 | 83.2 +4.71 | 5. | | BARTOS Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:26.75 | +35.31 +7.08 | 81.0 +5.89 | 6. | | Mateusz Senko Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:27.44 | +36.00 +0.69 | 80.8 +6.00 | 7. | | Gruszkoś andrzej Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:58.89 | +1:07.45 +31.45 | 72.3 +11.24 | 8. | | RZEMIENIEWSKI Bartosz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:51.44 03:00.00 | +3:00.00 +1:52.55 | 52.5 +30.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | WISNIEWSKI Jaroslaw Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 31:51.51 | | 94.0   | 2. | | | indexo Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 33:36.52 | +1:45.01 +1:45.01 | 89.1 +2.10 | 3. | | | BARTOS Zdenek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 36:00.08 00:10.00 | +4:08.57 +2:23.56 | 83.2 +4.98 | 4. | | | Gruszkoś andrzej Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 38:30.98 03:00.00 | +6:39.48 +2:30.91 | 77.7 +8.01 | 5. | | | LIPOWIECKI Konrad Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 42:36.73 06:00.00 | +10:45.22 +4:05.74 | 70.3 +12.93 | 6. | | | Mateusz Senko Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 44:09.90 09:10.00 | +12:18.39 +1:33.17 | 67.8 +14.80 | 7. | +1 | | ZAPICO Héctor Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 46:31.61 15:00.00 | +14:40.10 +2:21.71 | 64.3 +17.64 | 8. | -1 | | RZEMIENIEWSKI Bartosz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 47:28.00 15:40.00 | +15:36.49 +56.39 | 63.1 +18.77 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
|
|
|
|