|
TT2008 - Tour 5 - 2. Rally Italy
Cars: s1600: Fiat_Saxo_206_Fiesta_C2_Polo WRC: Focus 04_Fabia 05_Xsara 05_Impreza 05_307 www.rallymax.hu
28.2.2008 0:01 - 5.3.2008 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 8 - Falstone II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, hustá mlha, zataženo 6.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | Po RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NYILAS Mihaly Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 04:12.14 | | 94.2   | 2. | | Nagy Attila Subaru Impreza WRC 05 | WRC | 04:18.97 | +6.83 +6.83 | 91.7 +1.04 | 3. | | JADAMEK Karel Ford Focus RS WRC 04 | WRC | 04:20.16 | +8.02 +1.18 | 91.3 +1.21 | 4. | | BLATNIK Primoz Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:24.25 | +12.11 +4.09 | 89.9 +1.84 | 5. | | JOHN Tomas Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 09:12.14 05:00.00 | +5:00.00 +4:47.89 | 43.0 +45.45 | = | | ZAHORA Martin Peugeot 307 WRC 05 | WRC | 09:12.14 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 43.0 +45.45 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | NYILAS Mihaly Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 26:45.06 | | 100.0   | 2. | | | Nagy Attila Subaru Impreza WRC 05 | WRC | 27:14.69 | +29.63 +29.63 | 98.2 +0.66 | 3. | +1 | | BLATNIK Primoz Citroen C2 S1600 | S1600 | 29:42.78 | +2:57.72 +2:28.09 | 90.1 +3.98 | 4. | +1 | | JADAMEK Karel Ford Focus RS WRC 04 | WRC | 30:29.45 | +3:44.39 +46.67 | 87.8 +5.03 | 5. | +1 | | JOHN Tomas Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 37:12.54 10:00.00 | +10:27.48 +6:43.09 | 71.9 +14.07 | 6. | +1 | | ZAHORA Martin Peugeot 307 WRC 05 | WRC | 38:29.84 10:00.00 | +11:44.78 +1:17.30 | 69.5 +15.80 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|