|
RALLY 1
szuter suchy S1600 / GRAVEL DRY S1600
10.2.2013 15:13 - 12.2.2013 20:00 |
1234567891011 |
RZ/SS 8 - Falstone Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | WIJAS Adrian Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:49.96 | | 103.3   | 2. |  | WIJAS Rafal Citroen C2 S1600 | S1600 | 03:59.18 | +9.21 +9.21 | 99.3 +1.40 | 3. |  | tom53 Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:03.53 | +13.57 +4.34 | 97.6 +2.06 | 4. |  | TOMECEK Josef Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:26.17 | +36.20 +22.64 | 89.3 +5.49 | 5. |  | FIOLEK Jakub Honda Civic R3 | S1600 | 04:32.01 | +42.05 +5.85 | 87.3 +6.37 | 6. |  | marcelo cheroni Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:41.45 02:00.00 | +1:51.48 +1:09.43 | 69.6 +16.89 | 7. |  | SIDOROV Konstantin Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:49.96 02:00.00 | +2:00.00 +8.52 | 67.9 +18.18 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | WIJAS Rafal Citroen C2 S1600 | S1600 | 42:17.17 | | 95.1   | 2. |  |  | tom53 Citroen C2 S1600 | S1600 | 42:41.34 | +24.16 +24.16 | 94.2 +0.36 | 3. |  |  | WIJAS Adrian Ford Fiesta S1600 | S1600 | 44:17.56 04:00.00 | +2:00.38 +1:36.22 | 90.8 +1.80 | 4. | +1 |  | TOMECEK Josef Ford Fiesta S1600 | S1600 | 46:05.08 | +3:47.90 +1:47.52 | 87.2 +3.40 | 5. | -1 |  | marcelo cheroni Ford Fiesta S1600 | S1600 | 46:13.47 02:00.00 | +3:56.29 +8.39 | 87.0 +3.53 | 6. |  |  | FIOLEK Jakub Honda Civic R3 | S1600 | 47:31.19 06:00.00 | +5:14.01 +1:17.72 | 84.6 +4.69 | 7. |  |  | SIDOROV Konstantin Peugeot 206 S1600 | S1600 | 50:04.47 10:00.00 | +7:47.29 +2:33.28 | 80.3 +6.97 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|