|
Asvalttisprintti
Vaikkapa Tarmac Horror Rallyyn treenaamiseen. Maaliin päässeet palkitaan ilmaisella osallistumisella seuraavaan rallisprinttiin sekä KARS+ ALL LIVE -tuotepaketilla, kun sellainen lanseerataan. Valittavana lähes kaikki NGP autot.
28.3.2018 23:00 - 4.4.2018 23:00 |
12345678910111213141516171819 |
RZ/SS 9 - Northumbria Tarmac Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 9 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 9 | DalšíPo RZ 9 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | KADERABEK Jan Skoda Fabia S2000 Evo 2 | RC2 | 05:22.66 | | 100.4   | 2. |  | Rampanen Henri Citroen DS3 R5 | RC2 | 05:29.75 | +7.09 +7.09 | 98.3 +0.79 | 3. |  | PUHAKKA Joonas Skoda Fabia R5 Combi | RC2 | 05:30.55 | +7.89 +0.81 | 98.0 +0.88 | 4. |  | DIACONESCU Remus Skoda Fabia R5 | RC2 | 05:31.97 | +9.31 +1.42 | 97.6 +1.03 | 5. |  | PIIRONEN Ajari Skoda Fabia R5 | RC2 | 05:45.21 | +22.56 +13.24 | 93.9 +2.51 | 6. |  | Lexa Jan Subaru Impreza GDB WRC2003 S9 | WRC | 05:59.35 | +36.69 +14.13 | 90.2 +4.08 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | KADERABEK Jan Skoda Fabia S2000 Evo 2 | RC2 | 43:13.64 00:15.00 | | 89.7   | 2. |  |  | Rampanen Henri Citroen DS3 R5 | RC2 | 43:22.15 | +8.51 +8.51 | 89.4 +0.13 | 3. |  |  | DIACONESCU Remus Skoda Fabia R5 | RC2 | 43:37.51 | +23.87 +15.36 | 88.8 +0.37 | 4. |  |  | PUHAKKA Joonas Skoda Fabia R5 Combi | RC2 | 43:42.61 | +28.97 +5.09 | 88.7 +0.45 | 5. |  |  | PIIRONEN Ajari Skoda Fabia R5 | RC2 | 44:30.32 00:15.00 | +1:16.68 +47.71 | 87.1 +1.19 | 6. |  |  | Lexa Jan Subaru Impreza GDB WRC2003 S9 | WRC | 46:54.69 | +3:41.05 +2:24.37 | 82.6 +3.42 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|