|
6. TEAM - RALLYE
es steht der 6. Lauf zur internen Team-Meisterschaft an. Gefahren wird diesmal auf Asphalt und es sind nur WRC- Fahrzeuge zugelassen. Info unter:
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7520&start=50
12.8.2013 0:01 - 18.8.2013 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 10 - ROC 2008 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 10 | Po RZ 10 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | LEHMANN Wolfgang Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 01:47.47 | | 67.0   | 2. |  | LUDWIG Harald Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 01:48.07 | +0.60 +0.60 | 66.6 +0.30 | 3. | | SCHENK Mike Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 01:49.58 | +2.11 +1.51 | 65.7 +1.05 | 4. | | HOHMANN Dieter Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 01:51.03 | +3.56 +1.45 | 64.8 +1.78 | 5. |  | HEUER Michael Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 01:58.33 | +10.86 +7.30 | 60.8 +5.43 | 6. |  | Ricci05 Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 02:23.42 | +35.95 +25.09 | 50.2 +17.97 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | LUDWIG Harald Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 48:52.74 02:00.00 | | 87.6   | 2. |  |  | LEHMANN Wolfgang Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 53:28.08 06:00.00 | +4:35.33 +4:35.33 | 80.1 +3.86 | 3. |  | | SCHENK Mike Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 54:44.48 04:00.00 | +5:51.74 +1:16.40 | 78.3 +4.93 | 4. |  |  | HEUER Michael Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 57:27.95 10:30.00 | +8:35.21 +2:43.47 | 74.5 +7.22 | 5. |  | | HOHMANN Dieter Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 58:42.90 10:00.00 | +9:50.16 +1:14.95 | 73.0 +8.27 | 6. |  |  | Ricci05 Subaru Impreza WRC 98 | WRC | 64:30.66 16:10.00 | +15:37.92 +5:47.76 | 66.4 +13.14 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|