|
nsrch TEST nº 5 - S1600
6 tramos de tierra lentos, con algo de humedad y clima variante. OJO LAS GOMAS
13.3.2006 19:00 - 17.3.2006 23:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - East West II SECO Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch rozbitý a suchý, dobré podmínky, ráno, ???, ??? 9.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | Eneko Zela Renault Clio S1600 | S1600 | 06:59.74 | | 82.3   | 2. |  | ALVAREZ Joseluis Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:01.80 | +2.06 +2.06 | 81.9 +0.22 | 3. |  | BARTES Jordi Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:08.94 | +9.19 +7.14 | 80.6 +0.96 | 4. |  | Javier Romero Renault Clio S1600 | S1600 | 07:25.57 | +25.83 +16.62 | 77.6 +2.69 | 5. |  | Kiss Gabby testy opravy | S1600 | 07:30.85 | +31.11 +5.28 | 76.7 +3.24 | 6. |  | Pawel Ciezkowski Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 08:44.91 | +1:45.17 +1:14.06 | 65.8 +10.96 | 7. |  | Alfredo_Chiva testy opravy | S1600 | 09:34.59 | +2:34.85 +49.69 | 60.1 +16.13 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | Eneko Zela Renault Clio S1600 | S1600 | 27:51.30 | | 84.2   | 2. | +2 |  | BARTES Jordi Fiat Punto S1600 | S1600 | 28:27.62 | +36.32 +36.32 | 82.4 +0.93 | 3. |  |  | Javier Romero Renault Clio S1600 | S1600 | 28:28.22 | +36.92 +0.60 | 82.4 +0.94 | 4. | +1 |  | ALVAREZ Joseluis Fiat Punto S1600 | S1600 | 28:37.37 | +46.07 +9.15 | 82.0 +1.18 | 5. | +1 |  | Pawel Ciezkowski Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 32:27.94 | +4:36.64 +3:50.57 | 72.3 +7.08 | 6. | +2 |  | Kiss Gabby testy opravy | S1600 | 34:00.55 00:10.00 | +6:09.25 +1:32.61 | 69.0 +9.44 | 7. |  |  | Alfredo_Chiva testy opravy | S1600 | 34:57.77 | +7:06.47 +57.22 | 67.1 +10.91 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
|
|
|
|