|
Alda & Dohny 2
vecerni pohodicka po druhe :D
17.1.2013 22:05 - 18.1.2013 22:05 |
1234 |
RZ/SS 4 - Mlynky Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | JANDL Miroslav Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 17:08.56 | | 102.2   | 2. | | | DOHNAL Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 17:12.02 | +3.46 +3.46 | 101.9 +0.12 | 3. | +1 | | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 18:10.30 | +1:01.74 +58.28 | 96.4 +2.11 | 4. | -1 | | Kubus FATALISTA Citroen C4 WRC 08 | WRC | 18:16.15 | +1:07.59 +5.85 | 95.9 +2.31 | 5. | | | RAJEWSKA Justyna Subaru Impreza N14 | N4 | 18:29.75 | +1:21.19 +13.60 | 94.7 +2.78 | 6. | | | ŚLIŻ Krzysztof Subaru Impreza N14 | N4 | 19:21.93 | +2:13.37 +52.18 | 90.5 +4.57 | 7. | +1 | | JAROS Artur Lada Kalina R2 | A6 | 20:09.45 | +3:00.89 +47.52 | 86.9 +6.19 | 8. | +2 | | MUDRAK Lukas Subaru Impreza N14 | N4 | 23:44.39 05:00.00 | +6:35.83 +3:34.94 | 73.8 +13.56 | 9. | -2 | | DIACONESCU Remus Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 24:04.52 05:00.00 | +6:55.96 +20.13 | 72.8 +14.25 | 10. | -1 | | Anton Voronkovich Subaru Impreza N14 | N4 | 25:16.63 05:00.00 | +8:08.07 +1:12.11 | 69.3 +16.71 | 11. | +3 | | MIKLIK Jaroslav Ford Fiesta S1600 | S1600 | 29:14.20 10:00.00 | +12:05.64 +3:57.57 | 59.9 +24.85 | 12. | | | BRODZICKI Jakub Subaru Impreza N14 | N4 | 32:41.59 15:33.00 | +15:33.03 +3:27.39 | 53.6 +31.95 | 13. | | | VYKOPAL Marek Lancia Delta | A8 | 32:57.77 15:00.00 | +15:49.21 +16.18 | 53.2 +32.51 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
|
|
|
|